Teraz czytasz...
Przestaw się na eko. Rusza konkurs na poprowadzenie drugiej części kampanii

Przestaw się na eko. Rusza konkurs na poprowadzenie drugiej części kampanii

Avatar photo
Przestaw się na EKO. Kampania

Przestaw się na eko i szukaj Euroliścia. Rusza konkurs na przeprowadzenie II części kampanii

Celem kampanii jest poszerzenie wiedzy na temat systemu produkcji żywności ekologicznej w UE oraz podniesienie świadomości istnienia oznakowania ekologicznego UE dla żywności wyprodukowanej zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego.

Szczegółowymi celami projektu są dostarczenie zidentyfikowanym grupom docelowym informacji i narzędzi umożliwiających lepsze zrozumienie i ocenę znaczenia logo żywności ekologicznej EU oraz zwiększenie sprzedaży na polskim rynku żywności ekologicznej produkowanej zgodnie z unijnymi metodami rolnictwa ekologicznego.

Promowanym produktem jest certyfikowana żywność ekologiczna, znakowana symbolem europejskiego logo żywności organicznej, zwanym Euroliściem, zgodnie z regulacją UE.

Więcej szczegółów i warunki konkursu na stronie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej 

Zobacz także

Więcej o kampanii Przestaw się na eko

Przestaw się na eko to nowa kampania promocyjna prowadzona przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej (czyli organizację zrzeszającą polskich producentów i sprzedawców żywności BIO).

W ciągu roku komunikacja realizowana będzie w wielu kanałach – outdoorze, mediach społecznościowych, podczas targów i konferencji oraz na specjalnie przygotowanej platformie, będącej kompendium ekwiedzy: www.przestawsienaeko.eu

Przeczytaj również: Jak przestawić gospodarstwo na ekologię

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.