Przestaw się na eko i szukaj Euroliścia. Rusza konkurs na przeprowadzenie II części kampanii
Celem kampanii jest poszerzenie wiedzy na temat systemu produkcji żywności ekologicznej w UE oraz podniesienie świadomości istnienia oznakowania ekologicznego UE dla żywności wyprodukowanej zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego.
Szczegółowymi celami projektu są dostarczenie zidentyfikowanym grupom docelowym informacji i narzędzi umożliwiających lepsze zrozumienie i ocenę znaczenia logo żywności ekologicznej EU oraz zwiększenie sprzedaży na polskim rynku żywności ekologicznej produkowanej zgodnie z unijnymi metodami rolnictwa ekologicznego.
Promowanym produktem jest certyfikowana żywność ekologiczna, znakowana symbolem europejskiego logo żywności organicznej, zwanym Euroliściem, zgodnie z regulacją UE.
Więcej szczegółów i warunki konkursu na stronie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej
Więcej o kampanii Przestaw się na eko
Przestaw się na eko to nowa kampania promocyjna prowadzona przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej (czyli organizację zrzeszającą polskich producentów i sprzedawców żywności BIO).
W ciągu roku komunikacja realizowana będzie w wielu kanałach – outdoorze, mediach społecznościowych, podczas targów i konferencji oraz na specjalnie przygotowanej platformie, będącej kompendium ekwiedzy: www.przestawsienaeko.eu
Przeczytaj również: Jak przestawić gospodarstwo na ekologię