Teraz czytasz...
Przestaw się na eko. Rusza konkurs na poprowadzenie drugiej części kampanii
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Przestaw się na eko. Rusza konkurs na poprowadzenie drugiej części kampanii

Avatar photo
Przestaw się na EKO. Kampania

Przestaw się na eko i szukaj Euroliścia. Rusza konkurs na przeprowadzenie II części kampanii

Celem kampanii jest poszerzenie wiedzy na temat systemu produkcji żywności ekologicznej w UE oraz podniesienie świadomości istnienia oznakowania ekologicznego UE dla żywności wyprodukowanej zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego.

Szczegółowymi celami projektu są dostarczenie zidentyfikowanym grupom docelowym informacji i narzędzi umożliwiających lepsze zrozumienie i ocenę znaczenia logo żywności ekologicznej EU oraz zwiększenie sprzedaży na polskim rynku żywności ekologicznej produkowanej zgodnie z unijnymi metodami rolnictwa ekologicznego.

Promowanym produktem jest certyfikowana żywność ekologiczna, znakowana symbolem europejskiego logo żywności organicznej, zwanym Euroliściem, zgodnie z regulacją UE.

Więcej szczegółów i warunki konkursu na stronie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej 

Zobacz także


Więcej o kampanii Przestaw się na eko

Przestaw się na eko to nowa kampania promocyjna prowadzona przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej (czyli organizację zrzeszającą polskich producentów i sprzedawców żywności BIO).

W ciągu roku komunikacja realizowana będzie w wielu kanałach – outdoorze, mediach społecznościowych, podczas targów i konferencji oraz na specjalnie przygotowanej platformie, będącej kompendium ekwiedzy: www.przestawsienaeko.eu

Przeczytaj również: Jak przestawić gospodarstwo na ekologię

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.