Teraz czytasz...
Jemy eko! Polska Izba Żywności Ekologicznej kontynuuje kampanię
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Jemy eko! Polska Izba Żywności Ekologicznej kontynuuje kampanię

Avatar photo

Jak odróżnić żywność eko od konwencjonalnej? Dlaczego warto sięgnąć po bioprodukty? Gdzie ich szukać? W odpowiedzi na te pytania pomaga konsumentom prowadzona przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej kampania Jemy eko!

Polska Izba Żywności Ekologicznej rozpoczęła kampanię Jemy Eko Warzywa i Owoce, w ramach której na stronie www.jemyeko.com – która już jest źródłem informacji na temat ekożywności – będą pojawiać się materiały dotyczące m.in. warzyw i owoców, certyfikatu czy produktów dla dzieci.

Przeczytaj: Polski rynek żywności ekologicznej w 2021 roku. Najnowsze dane z raportu Koalicji na Rzecz BIO

– Projektując kampanię Jemy Eko Warzywa i Owoce, chcieliśmy przede wszystkim uświadomić konsumentom, jak odróżnić żywność konwencjonalną od ekologicznej, jakie są zalety bioproduktów, a także dlaczego – np. będąc wegetarianinem czy weganinem – należy stawiać na owoce i warzywa z upraw ekologicznych. Nie zabraknie również informacji o tym, dlaczego dietę ekologiczną warto wprowadzać już od dziecka. Wszystkie materiały będą ukazywać się na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych” – mówi Krystyna Radkowska, prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej.

Kampania jest finansowana przez Fundusz Promocji Owoców i Warzyw.

Strony kampanii:

www.jemyeko.com

www.facebook.com/jemyekologicznie

www.facebook.com/JestemBio

 

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.