Teraz czytasz...
BIOprofit.info w druku

BIOprofit.info w druku

Agnieszka Gotówka
BIOprofit

BIOprofit.info od blisko roku jest miejscem, w którym pozyskasz aktualne i rzetelne informacje na temat rynku produktów ekologicznych. Jego ważną częścią są wizytówki firmowe oraz katalog nowości produktowych. Portal nie zwalnia jednak tempa i właśnie ukazał się pierwszy drukowany numer czasopisma branżowego BIOprofit.info

BIOprofit.info w druku

Wydanie liczy 32 strony, na których znajdziecie najnowsze wiadomości, nowości produktowe, analizy rynkowe oraz wywiady. Wszystko o i dla branży żywności ekologicznej i kosmetyków naturalnych.

W ubiegłym roku udało nam się uruchomić portal BIOprofit.info. W ciągu tych kilkunastu miesięcy zyskał już sobie grono stałych czytelników oraz partnerów. Czas na kolejny krok. Liczymy, że pierwsze wydanie gazety drukowanej spotka się z ciepłym przyjęciem

– mówi Michał Nowak, współzałożyciel BIOprofit.info.

Polski rynek potrzebuje medium, które nie tylko ułatwi przepływ informacji w branży, ale zapewni też dostęp do fachowej wiedzy i rzetelnych danych. To one mogą pozwolić przedsiębiorcom działającym w branży ekologicznej prawidłowo reagować na rynkowe wyzwania i zawirowania

– dodaje Karol Przybylak, współzałożyciel portalu.

Gazeta będzie dystrybuowana na imprezach branżowych oraz w wysyłce celowanej. Jeżeli chcesz otrzymywać czasopismo BIOprofit.info w wersji drukowanej, napisz: michal@stratonmedia.com.

W pierwszym numerze gazety przeczytacie podsumowanie targów BioFach 2025 i zapoznacie się z wnioskami płynącymi z najnowszego raportu FIBL na temat rynku żywności ekologicznej na świecie oraz analiz Krajowej Unii Producentów Soków w zakresie preferencji polskich konsumentów. Są też informacje o nowych regulacjach dotyczących opakowań. Jakie zmiany czekają produkty ekologiczne?

W gazecie BIOprofit.info wiele miejsca zajmują informacje poświęcone krajowym biznesom. W tym numerze zdajemy relację z wewnętrznych targów Bio Planet, które przyciągnęły 1200 specjalistów z branży żywności ekologicznej. Publikujemy też wywiady. Wydanie gazety rozpoczynamy od rozmowy z Krzysztofem Szczepanikiem, dyrektorem handlowym Medicaline, Sylwestrem Strużyną, prezesem Bio Planet, Emilem Świniarskim, członkiem zarządu BioFood oraz Katarzyną Smolińską i Agnieszką Sawicką, właścicielkami firmy Zmiany Zmiany.

Zobacz także
Polska Szkoła Agroekologii (PSA) plakat

Zapowiadamy też Targi NATURA FOOD, które wracają po rocznej przerwie. Annę Adamską-Makowską, prezes Expo-Łódź Sp. z o. o., zapytaliśmy, jak idą przygotowania do 17. edycji targów NATURA FOOD 2025. Z rozmowy dowiecie się, jakich wystawców się spodziewać, jakie są założenia tegorocznej edycji tego wydarzenia oraz czy planowane są atrakcje dla odwiedzających.

W gazecie BIOprofit.info ponadto zestawienie biznesowych targów dla branży żywności ekologicznej w Polsce i na świecie (aktualny kalendarz targów B2B) oraz prezentacja produktów ekologicznych.

Dlaczego BIOprofit.info?

BIOprofit.info to nie tylko portal z najświeższymi informacjami z branży produktów ekologicznych. To też katalogi produktów ekologicznych, które dystrybuowane są na najważniejszych wydarzeniach targowych, m.in. BIOFACH w Norymberdze czy WorldFood Poland.

Swoje produkty i marki zaprezentowali w nim dotychczas takie firmy jak:  BioFood, Bio Life, BioPlanet, Diet Food, Figa, Medicaline, Nomak, Organic House i Semco. Jeśli chcesz do nich dołączyć, napisz na adres: karol.przybylak@biokurier.pl lub michal@stratonmedia.com.

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.