Od stycznia 2018 r. Polska Izba Żywności Ekologicznej rozpoczęła pierwsze działania informacyjne i promujące zielony ekolistek, znak certyfikowanej żywności ekologicznej. Na lato planowany jest start kampanii promocyjnej.
Dofinansowanie od Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Akcja przygotowywana jest dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. PIŻE i jej członkowie zaprezentują ofertę rynku EKO na najważniejszych targach w Polsce. Zostanie także przygotowana platforma informująca konsumentów o różnicach między żywnością ekologiczną a konwencjonalną.
Działania promocyjne w mediach
Kampania zakłada szereg działań w mediach internetowych i tradycyjnych, w tym nakręcenie spotu reklamowego oraz filmu informacyjnego. Powstanie też katalog miejsc, w których można się zaopatrzyć w produkty BIO. Zaprezentowane zostaną sylwetki rolników, których produkty są dostępne na polskim rynku.
Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy z branży, również rolników ekologicznych. Naszym celem jest zjednoczenie rynku BIO i wspólne działania na rzecz promowania żywności ekologicznej i ekolistka
– mówi Krystyna Radkowska, Prezes PIŻE.