Teraz czytasz...
Polska Izba Żywności Ekologicznej poprowadzi kampanię promocyjną żywności ekologicznej. Start latem
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Polska Izba Żywności Ekologicznej poprowadzi kampanię promocyjną żywności ekologicznej. Start latem

Avatar photo

Od stycznia 2018 r. Polska Izba Żywności Ekologicznej rozpoczęła pierwsze działania informacyjne i promujące zielony ekolistek, znak certyfikowanej żywności ekologicznej. Na lato planowany jest start kampanii promocyjnej.

Dofinansowanie od Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Akcja przygotowywana jest dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. PIŻE i jej członkowie zaprezentują ofertę rynku EKO na najważniejszych targach w Polsce. Zostanie także przygotowana platforma informująca konsumentów o różnicach między żywnością ekologiczną a konwencjonalną.

Działania promocyjne w mediach

Kampania zakłada szereg działań w mediach internetowych i tradycyjnych, w tym nakręcenie spotu reklamowego oraz filmu informacyjnego. Powstanie też katalog miejsc, w których można się zaopatrzyć w produkty BIO. Zaprezentowane zostaną sylwetki rolników, których produkty są dostępne na polskim rynku.

Logo żywności ekologicznej
Logo żywności ekologicznej

Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy z branży, również rolników ekologicznych. Naszym celem jest zjednoczenie rynku BIO i wspólne działania na rzecz promowania żywności ekologicznej i ekolistka

– mówi Krystyna Radkowska, Prezes PIŻE.

Więcej informacji na temat projektu

Zobacz także


Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.