Wegańska czekolada – rusza kampania crowdfundingowa Las Vegan’s

blank

Wegańskie słodkości z wykorzystaniem składników pochodzących z rolnictwa ekologicznego, kompostowalne opakowania bez plastiku – tym wyróżni się nowa marka czekolad Las Vegan’s. Oryginalny jest także sposób w jaki chce to osiągnąć – rozkręca się akcja crowdfundingowa.

Spółka-córka Manufaktury Czekolady Chocolate Story, pioniera na rynku produkcji czekolady bean to bar w Polsce, na rozwój chce pozyskać blisko 1 mln zł. Pomóc w tym ma kampania crowdfundingowa , która 24 listopada br. wystartowała na platformie Crowdway.pl. 

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Las Vegan’s. Jakie są plany spółki?

W pierwszym etapie produkcji planujemy wdrożenie czterech linii produktowych. Na początek tabliczki, m.in. czekolada ciemna i czekolady z roślinnych zamienników mleka z dodatkami malin i pomarańczy, w kartonowych kopertach wykonanych z surowca wytwarzanego z udziałem makulatury. Drugą linią będą owoce, orzechy, migdały i ziarno kakao w czekoladzie. Trzecia i czwarta, najważniejsze dla nas linie, to tabliczki i batony zapakowane maszynowo w innowacyjny materiał opakowaniowy wykonany z papieru z certyfikatem kompostowalności. Zakładamy, że cała linia produktowa gotowa będzie w drugiej połowie 2021 roku – mówi Marcin Parzyszek, prezes Las Vegan’s SA i członek zarządu Manufaktury Czekolady Chocolate Story.

W trzecim kwartale przyszłego roku planujemy również rozpoczęcie sprzedaży produktów Las Vegan’s, korzystając z istniejącej już sieci dystrybucji manufaktury, obecnej na rynku polskim i wielu rynkach zagranicznych – dodaje Marcin Parzyszek.

Twórcy marki Las Vegan's Tomasz Sienkiewicz, Marcin Parzyszek, Krzysztof Stypułkowski
Twórcy marki Las Vegan’s Tomasz Sienkiewicz, Marcin Parzyszek, Krzysztof Stypułkowski

Akcja crowdfundingowa

Do współtworzenia marki Las Vegan’s mogą dołączyć nowi akcjonariusze. 24 listopada br. ruszyła oferta akcji spółki promowana przez kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway.pl. W ramach finansowania społecznościowego (crowdinvestingu) spółka z wegańskimi słodkościami chce pozyskać blisko 1 mln zł na wdrożenie i promocję marki Las Vegan’s, poszerzenie oferty czekolad i produktów wegańskich oraz wprowadzenie kolejnych rozwiązań ekologicznych w zakresie pakowania.

– Środki zebrane w ramach kampanii crowdfundingu inwestycyjnego przeznaczymy w ponad 50% na zakup maszyn pakujących. 30% zagospodarujemy na promocję i marketing, a 3% na dopracowanie receptur wegańskich czekolad i produktów. Docelowo każdy produkt pod szyldem Las Vegan’s zostanie poddany automatycznemu pakowaniu w ekologiczny papier i zostanie oznaczony certyfikatem BIO. Na wdrożenie certyfikacji przeznaczymy 5%, z kolei zakup opakowań to 10% uzyskanego budżetu – informuje Tomasz Sienkiewicz, członek rady nadzorczej Las Vegan’s SA i współzałożyciel Manufaktury Czekolady Chocolate Story.

Więcej szczegółów na temat akcji crowdfundingowej:www.weganskaczekolada.pl

Biznes z potencjałem

Jak podkreślają twórcy Las Vegan’s, jest to biznes z potencjałem. – Rynek czekolady wciąż rośnie. Jednocześnie zaledwie 5 proc. wszystkich nowych słodyczy, które pojawiły się na rynku między 2015 a 2019 rokiem, to produkty wegańskie. Czas wypełnić lukę na rozwijającym się rynku słodyczy i produktów wegańskich, wprowadzając pyszną czekoladę opartą na rzemieślniczej produkcji – mówi Krzysztof Stypułkowski.

Chcemy rozwijać naszą nową spółkę tak jak rozwinęliśmy Manufakturę Czekolady – od małej firmy dwóch informatyków do dobrze prosperującego biznesu, lidera produkcji czekolady bean to bar w Polsce. Na pewno pomogą nam w tym zdobyte doświadczenie i wyrobione kontakty. Do współtworzenia tego biznesu chcemy także zaprosić grono inwestorów kapitałowych, pasjonatów czekolady oraz osoby zainteresowane losem naszej planety. Stwórzmy razem markę wegańskiej czekolady, która ekologię ma wpisaną w swoje DNA – mówi Tomasz Sienkiewicz.

 

Brak postów do wyświetlenia