Polagra 2019 – największe targi branży spożywczo- gastronomicznej odbędą się jesienią

blank
Polagra 2018

Targi POLAGRA odbędą się w dn. 30 września – 3 października, tradycyjnie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Organizatorzy spodziewają się ponad 1000 wystawców. W ostatnich dniach została uruchomiona internetowa sprzedaż biletów.

Nowoczesne linie produkcyjne i opakowaniowe, zaskakujące urządzenia dla
gastronomii, wyroby spożywcze z całego świata – tak zapowiada się tegoroczna edycja
największego w Polsce wydarzenia dla branży spożywczej, HoReCa i opakowaniowej,
czyli targów POLAGRA.

Kolejne konwencjonalne marki wprowadzają linie żywności BIO

Dla kogo targi Polagra 2019?

POLAGRA to wydarzenie o charakterze biznesowym, w ramach którego odbywają się Międzynarodowe Targi Produktów Spożywczych POLAGRA FOOD, Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL oraz Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Wystawa zajmuje cały teren Międzynarodowych Targów Poznańskich, a to jest ponad 50 tys. mkw. Nowoczesna infrastruktura pawilonów wystawienniczych daje niemal nieograniczone spektrum możliwości w zakresie aranżacji ekspozycji i interaktywnej prezentacji sprzętu. Dzięki temu oferta wystawców jest dynamiczna, obejmuje całe linie produkcyjne i opakowaniowe czy urządzenia dla profesjonalnej gastronomii, które można zobaczyć w trakcie pracy, a to ogromny walor dla zwiedzających.

Warto podkreślić, że udział w targach POLAGRA to kompleksowa usługa wykraczająca daleko poza wynajem powierzchni wystawienniczej. Wystawcy mogą skorzystać także z dodatkowych narzędzi, które pozwalają na dotarcie do potencjalnych klientów jeszcze przed targami, a także po ich zakończeniu

– podkreśla Marcin Gorynia, dyrektor targów POLAGRA FOOD.

Zero waste i nowoczesne technologie w branży gastronomicznej

W ofercie Grupy MTP znajdują się m.in. takie usługi jak outdoor na terenie targów czy samego Poznania, a także wąsko targetowane działania wykorzystujące potencjał stron
internetowych i mediów społecznościowych dedykowanych targom. Wiele z nich jest
realizowane w ramach zgłoszenia udziału w targach, a to oczywiście okazja by wzmocnić
przekaz marki i komunikować takie wartości jak np. innowacyjność firmy.

Interaktywna ekspozycja na targach POLAGRA co roku przyciąga kilkadziesiąt tysięcy profesjonalnych zwiedzających nie tylko z Polski, ale także zza granicy. Przedsiębiorcy odwiedzający wystawę podkreślają, że jej największym walorem jest dostęp do nowoczesnych technologii oraz nowatorskich produktów stanowiących klucz do tego, by zaspokoić potrzeby konsumentów. Ich uwagę przyciągają w szczególności nowości oraz rozwiązania wyróżnione Złotym Medalem MTP, który stanowi symbol wysokiej jakości, innowacyjności, pozwala budować przewagę rynkową i zaufanie klientów.

Atutem targów jest także bogaty program wydarzeń specjalnych – szkoleń, konferencji i paneli dyskusyjnych. Rozmowy będą się toczyć m.in. wokół rozwiązań marketingowych dla branży spożywczej, polityki „zero waste”, a także zachowań konsumentów i wynikających z nich potrzeb, jak chociażby tych dotyczących rynku produktów roślinnych. Na ekspozycji dedykowanej rozwiązaniom gastronomicznym odbędzie się natomiast 19. finał Kulinarnego Pucharu Polski – najważniejszego konkursu dla profesjonalistów.

Brak postów do wyświetlenia