Content Marketing w ekofirmie tematem Akademii Biokuriera na Natura Food

 

Content marketing, nazywany też marketingiem treści, będzie tematem przewodnim kolejnych warsztatów z cyklu Akademia Biokuriera. Tradycyjnie zapraszamy na łódzkie Targi Natura Food.

– Tradycyjna reklama nie musi i nie powinna być jedynym sposobem na promocję firm działających w branży ekologicznej. Do działań promocyjnych produktów bio warto włączyć akcje edukacyjne, uświadamiające wykorzystujące nie tylko teksty i zdjęcia, ale także ikonografiki, video, animacje. Efekty nie przyjdą od razu, ale warto na nie zaczekać – pokazuje to doświadczenie wielu firm, które już spróbowały.Dlaczego warto? Jak to robić? Narzędzi i możliwości jest mnóstwo a w trakcie warsztatów, wraz z Adamem Turowcem postaramy się je zaprezentować – zapowiada Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera i pomysłodawca Akademii Biokuriera.

Akademia Biokuriera odbędzie się w sobotę 3 października (start o godz. 11). Jak co roku warsztaty odbywają się w trakcie Targów Natura Food (2-4 października 2015, Łódź).

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Udział w Akademii Biokuriera jest bezpłatny, ale obowiązują wcześniejsze zapisy (liczba miejsc jest ograniczona). Więcej informacji na akademiabiokuriera.pl  Zeszłoroczne zajęcia (temat: Niech o Tobie usłyszą, czyli skuteczna komunikacja w eko firmie) cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Liczymy na Was i tym razem!

Program tegorocznej Akademii Biokuriera

Czym jest content marketing? Dlaczego warto się nim zainteresować? (K. Przybylak)

– definicja
– znaczenie content marketingu
– treść to nie tylko słowa (o ikonografikach, video etc)
– skuteczność content marketingu
– case studies

Bez planu ani rusz. Budujemy strategię content marketingową (A. Turowiec)

– podstawowe elementy strategii
– wyznaczanie celów / odbiorcy / kanały komunikacji (nie tylko online) – puzzle, które musimy dobrze poukładać
– content marketing a automatyzacja i personalizacja marketingu – duży wysiłek, wymierne rezultaty
– content marketing a reklama – dlaczego razem?

Jak Tworzyć interesujące treści? (K. Przybylak)

– dobór tematów i słów kluczowych
– znaczenie tytułów i nagłówków
– nie tylko słowa. Obrazy, ikonografiki, video
– przydatne narzędzia

Niech Cię dostrzegą. Promocja treści w praktyce. Możliwości i dostępne narzędzia (A. Turowiec)

– inspiracje i poszukiwanie
– zbieranie danych i informacji
– organizacja treści i pracy
– tworzenie treści
– dystrybuowanie treści i ich promocja
– monitoring i analiza

Akademia Biokuriera to projekt edukacyjny naszej redakcji. Pierwsze warsztaty zorganizowaliśmy w 2009 roku. Szkolimy właścicieli sklepów z biożywnością, rolników ekologicznych oraz właścicieli firm działających w ekobranży. W ramach Akademii swiadczone są również usługi consultingowe oraz szkolenia wewnętrzne w przedsiębiorstwach. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: redakcja@biokurier.pl 

Brak postów do wyświetlenia