Coraz więcej ekobatonów energetycznych i proteinowych na rynku

Wraz z rosnącą liczbą osób regularnie uprawiających sport zwiększa się oferta dedykowanych im produktów spożywczych. Także w jakości BIO. 

Od kilku tygodni na rynku dostępne są produkty czeskiej markii Vivo Food.

– To marka stworzona przez trójkę przyjaciół, których dodatkowo łączy pasja do dobrej i zdrowej żywności. Priorytetem w ich działaniu jest szacunek do środowiska naturalnego, dlatego wspierają rolnictwo ekologiczne. Wyselekcjonowali najlepsze ekologiczne składniki i przetwarzają je z troską i miłością według unikalnych receptur. Wkładają dużo serca w przygotowywanie produktów, by podarować klientom niepowtarzalne doznania smakowe i bogactwo składników odżywczych

– mówi Adam Garbowski, właściciel firmy Artiszok, która dystrybuuje w Polsce produkty Vivo Food.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Sześć batonów raw

Oferta Vivo Food obejmuje dwie linie produktów i sześć różnych batonów raw. Batony energetyczne to: kokos (Coconut Dream), ananas ( Pineapple Bliss), czereśnia ( Cherry Kiss). Linia proteinowa to młody jęczmień (Green Shot), czekolada (Chocolate Heaven), złoty medalista Natura Food 2015 oraz nietypowy, wytrawny smak z suszonymi pomidorami (Salty One).

– Wierzymy, że to, co jest zdrowe, może jednocześnie być smaczne. Dlatego naszą intencją jest oferowanie klientom batoników bogatych w składniki odżywcze – alternatywy dla niewielkiego posiłku podjadanego w drodze do pracy, za kółkiem samochodu, czy po treningu. Obserwując szybko wzrastającą sprzedaż naszych batoników zaledwie 5 tygodni od wprowadzenia ich na rynek możemy zdecydowanie powiedzieć, że klienci docenili kombinację super-food i innych wysokowartościowych składników oraz unikalny smak VIVO. Potwierdzone to również zostało złoty medalem przez jury eksperckie na październikowych międzynarodowych targach Natura Food 2015

– cieszy się Adam Garbowski.

Gratka dla Aktywnych w najnowszym Biokurierze

Wszystkim aktywnym serdecznie polecamy najnowszy numer Biokuriera, w którym inaugurujemy dział „Aktywne smaki”. W każdym kolejnym wydaniu (w 2016 roku będzie ich 5) zamierzamy prezentować ciekawe i nie wymagające wyrzeczeń propozycje związane z dietą osób aktywnych.

Za prowadzenie działu odpowiedzialny jest Adam Turowiec, propagator zdrowego stylu życia i dobrego jedzenia. Od 20 lat czynnie uprawia triathlon. Z pełną premedytacją stara się zarażać swoją pasją do aktywności i świadomego odżywiania. Pisze, edukuje i prowadzi warsztaty, a także doradza firmom w zakresie budowania marki i działalności na tym niełatwym rynku.

Najnowszy numer Biokuriera zamówić można poprzez stronę internetową Wydawnictwa Gaj. Dostępna jest także prenumerata na 2016 rok.

 

Brak postów do wyświetlenia