Kosmetyki naturalne. Fakty. Rynek. Perspektywy – to tematy konferencji, która w dniach 7 – 8 października 2014 odbędzie się w Hotelu Ellington w Berlinie
Co charakteryzuje kosmetyki ekologiczne i naturalne? Ogromny wzrost sprzedaży oraz wzrastająca penetracja rynku. Aktualnie rynek światowy zaczął się bardzo różnicować. Przyszłość należy, zdaniem specjalistów, do dużych marek i dystrybutorów, którzy potrafią pozytywnie zaskoczyć konsumentów.
Stare rozwiązania i formy dotarcia do klientów już nie są skuteczne. Zamiast odkrywania nowych ścieżek wartościowe stało się skuteczne przekonanie konsumenta.
Organizatorzy „Natural Cosmetic Conference” zachęcają do przyłączenia się do wielu debat i inspirujących dyskusji ze znawcami rynku. Oto część tematów:
• Strategie wzrostu na przyszłość
• Projektowanie: kampania opakowań przyszłości dla kosmetyków ekologicznych i naturalnych
• Nowy wizerunek własny konsumentów
• Wyszukiwanie online – zakupy offline: nowe podejście do sprzedaży
• Efektywne wykorzystanie zasobów dla nowych klientów
• Sprzedaż w stylu “slow”: indywidualizacja w handlu
• Umacnianie mocnych stron: ekspansja na rynku międzynarodowym
Języki używane na konferencji: niemiecki i angielski (dostępne tłumaczenie symultaniczne).
Do kogo skierowana jest konferencja?
Specjaliści sprzedaży i zarządzający sprzedażą w segmencie kosmetyków ekologicznych i naturalnych, specjaliści ds. badań i rozwoju, specjaliści ds. zakupów, produkcji, rozwoju, prywatni przedsiębiorcy, dostawcy, hurtownie farmaceutyczne i kosmetyczne, sklepy ze zdrową żywnością, hurtownicy ekologiczni, perfumerie, dostawcy usług – każdy, kto ma coś wspólnego z tymi branżami powinien być na berlińskiej konferencji.
Źródło:
http://www.naturkosmetik-branchenkongress.de
materiały prasowe organizatora