Dołącz do ekologicznych fryzjerek i kosmetyczek z CULUMNATURA!

tekst sponsorowany)


Opierając się na recepturach wykorzystywanych przez poprzednie pokolenia i wykorzystując dzisiejszą wiedzę, CULUMNATURA stworzyła nową linię ekologicznych produktów fryzjersko ? kosmetycznych. Nie zawierają one chemicznych konserwantów, farb i perfum, parafiny i pochodnych oraz emulgatorów. Potwierdzają to certyfikaty Codex Allimentarius Austriacus i Humane Cosmetic Standard (HCS).

 Aby piękno i zdrowie szły w parze

Co ważne, kosmetyki Culum Natura harmonizują ze sobą. Można je stosować i mieszać na zasadzie klocków Lego, według indywidualnych potrzeb użytkownika. Dzięki temu potrzeba mniej produktów, aby stworzyć odpowiedni zestaw kosmetyczny. Zasadą działania produktów Culum Natura jest nie tylko pielęgnacja, lecz również odtruwanie organizmu z toksyn, które powodują wiele schorzeń i alergii. Żaden z kosmetyków CULUMNATURA nie jest testowany na zwierzętach ? to właśnie potwierdza certyfikat Humane Cosmetic Standard (HCS).  Jaki jest efekt?  – Klienci salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego nie tylko oszczędzają pieniądze, ale także chronią swoje zdrowie i środowisko naturalne. Chcę także dodać, że kosmetyki CULUMNATURA są konsekwentnie ekologiczne ? istotne jest także ich opakowanie, które przygotowywane jest na bazie materiałów pochodzących z recyklingu ? mówi Wiesława Giemzik, szef polskiego oddziału CULUMNATURA. Fryzjer może być ekologiczny?

Dlaczego kosmetyka ekologiczna?

Kosmetyki CULUMNATURA przygotowywane są przede wszystkim dla specjalistów z branży fryzjerskiej, ale z powodzeniem mogą być wykorzystane także w Centrach SPA & Wellness i salonach kosmetycznych ? Trend powrotu do natury coraz silniej oddziałuje na branżę kosmetyczno – fryzjerską. Obecnie jest ona, łagodnie powiedziawszy, bardzo chemiczna. Skutki nieustającego obcowania z chemią nie pozostają bez śladów ani u fryzjera czy kosmetyczki, ale również u ich klientów. Coraz więcej ludzi nie chce używać produktów chemicznych, i słusznie. Na to, że konwencjonalne kosmetyki i środki pielęgnacji mają wiele efektów ubocznych zwraca uwagę coraz więcej kobiet ciężarnych, karmiących, cierpiących na przewlekłe choroby, mających słabe, wypadające włosy, alergie. Te osoby odwracają się od sztucznych szamponów, odżywek, lakierów, żeli i farb. W Polsce powoli kształtuje się także konsumencka grupa LOHAS (Lifestyle Of Health And Sustainability ? Zrównoważony i zdrowy styl życia). Takie osoby z całą świadomością są gotowi płacić tylko za to co najlepsze ? tłumaczy Noall Conrad z CULUMNATURA. – Jeżeli chodzi o ekologiczne produkty CULUMNATURA, gwarantujemy pełną deklaracją składu (INCI) bez jakichkolwiek ukrytych i prawnie tolerowanych składników. Posiadamy także certyfikat Codex Allimentarius Austriacus ? dodaje.

Jak współpracować z CULUMNATURA?

Przede wszystkim zapraszamy do kontaktu z polskim przedstawicielem CULUMNATURA, firmą Dama ze Zduńskiej Woli (kontakt u dołu artykułu). Tam można dowiedzieć się wszystkiego nie tylko na temat produktów, ale także profesjonalnych szkoleń przygotowywanych dla pracowników ekologicznych salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Oprócz kwestii ekologicznych, CULUMNATURA przywiązuje także dużą uwagę do sprawiedliwości w relacjach handlowych. – Każdy ze współpracujących z nami fryzjerów i kosmetyczek, ma prawo do tej samej ceny zakupu, niezależnie od zamawianej ilości produktów. Dajemy tym równe szanse rozwoju zarówno małym jak i dużym zakładom. Gonitwa terminów nie służy nikomu, ani klient ani fryzjer lub kosmetyczka nie odczuwają tak naprawdę zadowolenia. Salony współpracujące z nami przechodzą zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną przemianę. Pracują na luzie, cieszą się życiem i pracą. Bo za to co najlepsze, otrzymuje się godziwą zapłatę ? wyjaśnia Noall Conrad.  – Stale rosnąca liczba naszych salonów na zachodzie (już prawie 400) ? codziennie na nowo udowadnia nam, że nasza droga jest zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów drogą radości, zdrowia i prawdziwego piękna ? dodaje.

CULUMNATURA

Najbliższe szkolenia CULUMNATURA: Fryzjer naturalny – zawód z przyszłością

Inauguracyjne seminarium informacyjno-szkoleniowe z udziałem założyciela firmy Culumnatura – Willim Lugerem

Terminy: 27.06.2010, 19.09.2010

Prawdą jest, iż w cofającym się rozwoju branży fryzjerskiej, jedna jej gałąź prze do przodu. Tak, coraz więcej fryzjerów na zachodzie przestawia się na naturę i cieszy się wzrastającym obrotem.

Tematy m.in.:

?    jakie zalety posiadają kosmetyki naturalne
?    czy salon fryzjerski może pracować wyłącznie na produktach naturalnych i przeżyć?
?    innowacja w interesie
?    jak przestawić siebie i klientów na produkty naturalne
?    co się kryje w produktach kosmetycznych
?    chemia i zdrowie: jak długo mogą iśc w parze?

W ramach spotkania oferujemy ekologiczny, pełnowartościowy posiłek – jak to się mówi: przez żołądek….

http://www.culumnatura-naturkosmetik.com/pl/

(tekst sponsorowany)