Żywność ekologiczna od… Stinga!

Ekologiczna oliwa, wino, miód akacjowy i salami z lokalnej, dawnej rasy świń to produkty ekologiczne, które będzie można kupić w gospodarskim sklepiku, który znany muzyk Sting, uruchomił właśnie przy swoim ekologicznym gospodarstwie.

Na swoim 360 hektarowym, położonym w Toskanii, majątku „Il Palagio”, Sting gospodaruje ekologicznie od kilku lat. Na początku produkty sprzedawane były bezpośrednio do sklepów w  USA i Wielkiej Brytani. Teraz zaopatrzyć się będą w nie mogli także mieszkańcy i turyści przybywający do Toskanii.  – Wierzę, że istnieje ścisły związek między dobrym jedzeniem a dobrą muzyką. Gdybym nie odżywiał się dobrze to nie mógłbym śpiewać  – tłumaczył Sting dziennikarzom.

 

A jak żywność ekologiczną postrzegają Polscy aktorzy i muzycy?

Biokurier pisał już kiedyś, że skrzynka z ekologicznymi warzywami trafia co tydzień do domu znanej piosenkarki Reni Jusis.
W udzielonym jakiś czas temu  dla magazynu PANI wywiadzie, znana piosenkarka przyznała, że: – Ostatnio żyję od czwartku do czwartku, bo wtedy odbieram skrzynkę z ekologicznymi warzywami. Od dawna dużą wagę przykładam do zdrowego trybu życia, ekologii. Nie mogę się pogodzić z faktem, że naturalna żywność, według starych receptur, stała się luksusem. Cieszą mnie proste rzeczy, spokojne, domowe życie. Nie potrzebuję więcej fajerwerków, dramatycznych zwrotów akcji czy wyznaczania sobie kolejnych wysokich poprzeczek…

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

 

Źródło: organic-market.info / Sting.com
Fot.: sting.com

 


Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!
Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!

 


 

{jcomments on}
Nowe trendy na rynku ekologicznym ? to temat konferencji organizowanej przez redakcję Biokuriera w ramach najbliższej edycji (15-17 października) Targów Natura Food w Łodzi. Nasi prelegenci przybliżą słuchaczom tematy sprawiedliwego handlu, naturalnej kosmetyki, eko tekstyliów, ekoproduktów dla dzieci. Handlowcy będą mieli okazję dowiedzieć się jak włączyć się w ogólnopolskie kampanie dotyczące zdrowego odżywiania.

Brak postów do wyświetlenia