Żywność ekologiczna w Czechach: Marki własne cieszą się powodzeniem

blank

60% wyniósł wzorst sprzedaży żywności ekologicznej sygnowanej markami własnymi działających w Czechach sieci supermarketów. Dane pochodzą z raportu przygotowanego przez

PMR Consulting.


Pod marką własną w Czechach sprzedawanych jest ok 500 000 produktów posiadających ekologiczny certyfikat. Liderzy w tej kategorii to: Interspar oraz Billa. Tymczasem asortyment żywności ekologicznej sygnowanej marką własną Tesco uległ w 2009 roku zmniejszeniu o 5%.

W Polsce marki własne żywności ekologicznej w marketach jak na razie nie przyjęły się. Z takiego pomysłu w ubiegłym roku wycofało się Tesco.
Na ten temat:

Niemcy. Ekologiczne supermarkety rozwijają się
Owoce i warzywa ekologiczne w sieci Selgros

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

źródło: Detal Dzisiaj / PBR

.

 

 

 


 

Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!
Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!
blank

 


 

{jcomments on}

Nowe trendy na rynku ekologicznym ? to temat konferencji organizowanej przez redakcję Biokuriera w ramach najbliższej edycji (15-17 października) Targów Natura Food w Łodzi. Nasi prelegenci przybliżą słuchaczom tematy sprawiedliwego handlu, naturalnej kosmetyki, eko tekstyliów, ekoproduktów dla dzieci. Handlowcy będą mieli okazję dowiedzieć się jak włączyć się w ogólnopolskie kampanie dotyczące zdrowego odżywiania.

Brak postów do wyświetlenia