Symbio tworzy nową markę i zaprasza do współpracy specjalistyczne ekosklepy

Około 150 produktów pod marką Symbio Organic Shop w najbliższy piątek (12 maja 2017) pojawi się na rynku. – Na razie stawiamy na produkty zbożowe na bazie polskich surowców oraz bakalie – zapowiada Zbigniew Kozłowski, wiceprezes zarządu Symbio.

Zbigniew KozłowskiOferta nowej linii docelowo ma być znacznie poszerzona – chcemy wprowadzać na rynek także produkty niszowe, bardzo specjalistyczne, poszukiwane przez określone grupy odbiorców, np. wegetarian, osoby uczulone, sportowców w ekosklepach. Priorytetem jest dla nas także, aby w miarę możliwości, były to produkty oparte na surowcach pochodzących z polskich gospodarstw ekologicznych. Stale poszerzamy współpracę z lokalnymi rolnikami i poszukujemy nowych. Współpracą i kontraktacją surowców ekologicznych od polskich dostawców zajmujemy się już od 18 lat, mamy spore doświadczenie i około 300 współpracujących gospodarstw z biocertyfikatami. Wierzymy, że to zaprocentuje, zwłaszcza, że coraz większa liczba konsumentów żywności ekologicznej zwraca uwagę na pochodzenie produktów

mówi Zbigniew Kozłowski.

Symbio Organic Shop – w warszawskich Koszykach po raz pierwszy

Launch marki Symbio Organic Shop planowany jest na 12 maja i odbędzie się w sklepie Smak Natury znajdującym się w warszawskich Koszykach (ul. Koszykowa 67) o godzinie 17. W programie krótka prezentacja na temat żywności ekologicznej, firmy oraz rynku produktów bio. Będzie także okazja do degustacji produktów marki Symbio Organic Shop w promocyjnych cenach.

O firmie Symbio

Symbio to przedsiębiorstwo działające od 1998 roku. Zajmuje się produkcją i dystrybucją żywności ekologicznej oraz mrożonych półproduktów. Spółka jest notowana na NewConnect. W 2016 roku przychody Symbio wyniosły ponad 28 mln zł netto.