Ruszył internetowy kalendarz wydarzeń kulinarnych

Wydarzeniakulinarne.pl – to wirtualny kalendarz, w którym publikowane są informacje o tym, co w Polsce dzieje się w temacie gastronomii i dobrego jedzenia.  Wkrótce pojawią się recenzje i relacje z warsztatów, pokazów, prelekcji itp.

Ile razy czytając relację lub opis jakiegoś wydarzenia towarzyszyło Wam poczucie frustracji, że o nim nie wiedzieliście? Informacje o różnych, ciekawych i lokalnych inicjatywach dotyczących kulinariów często trafiają tylko do nielicznego grona odbiorców.

– Chcąc ułatwić życie sobie i innym pasjonatom ciekawych wydarzeń postanowiłem stworzyć prosty serwis, który pozwoli zorientować się co, gdzie i kiedy się odbędzie. Istotnym działem będą publikacje o charakterze recenzji i relacji z wydarzeń, które już się odbyły – tłumaczy Michał Bonarowski, twórca i pomysłodawca serwisu.

 

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Jak zgłaszać wydarzenia?

Wydarzenia można zgłaszać bezpośrednio na adres e-mail podany w serwisie lub na stronie na Facebooku. Powinny zawierać jak najwięcej istotnych informacji, m.in. nazwę wydarzenia, tematykę, opis, termin i miejsce, opłaty.  – Chcemy informować inicjatywach, które będą atrakcyjne dla zwolenników dobrego jedzenia. Raczej mniej miejsca i zainteresowania znajdą cykliczne imprezy typu lokalnych targowisk czy bazarów, choć np. z chęcią zaprezentujemy premiery, otwarcia i specjalne imprezy organizowane przez te podmioty – mówi Michał Bonarowski.

Funkcjonalności serwisu

Na razie serwis Wydarzenia Kulinarne ma podstawowe funkcjonalności, ale wkrótce wprowadzone będą m.in. newslettery, lepsza kategoryzacja imprez, multimedia, a  także (dla zaufanych podmiotów) możliwość samodzielnego wprowadzania imprez do bazy. Obecnie wszystkie usługi są bezpłatne, w przyszłości wprowadzone będą usługi premium dla organizatorów wydarzeń, m.in. targetowane kampanie reklamowe, wsparcie w organizacji wyjazdów kulinarnych, itp.

Kim jest pomysłodawca Wydarzeń Kulinarnych?

Michał Bonarowski zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii komunikacji dla dużych firm jako konsultant, wcześniej pracował jako dziennikarz i menedżer w mediach. Kulinaria to jego pasja, której poświęca się coraz bardziej.  – Jestem członkiem SlowFood Polska, Polskiej Akademii Smaku i Polskiej Akademii Nalewek. Organizuję i prowadzę warsztaty kulinarne i nalewkowe, publikuję też na tematy kulinarne i pokrewne w serwisie dziennikrolniczy.pl – mówi w rozmowie z Biokurierem.

Karol Przybylak

Brak postów do wyświetlenia