Organic Marketing Forum 2014 w Warszawie już za nami!

Tegoroczne Organic Marketing Forum odwiedziło niemal 250 uczestników z 22 krajów. Ta edycja OMF skupiła się głównie na nowych strategiach marketingowych wykorzystywanych w sektorze rolnictwa ekologicznego oraz na efektywnych metodach współpracy z mediami.

Organic Marketing Forum (OMF) – Forum Rolnictwa Ekologicznego zorganizowane zostało przez EkoConnect e.V.po raz dziewiąty, 1-2 czerwca w Warszawie, miały miejsce Europejskie Ekologiczne Targi i Konferencja poświęcona współpracy sektora rolnictwa ekologicznego – spotkali się handlowcy, producenci i rolnicy z 22 krajów. EkoConnect e.V. zaprosił również w tym roku do współpracy w organizacji targów nowego partnera!

Podczas konferencji ekologiczni przetwórcy oraz handlowcy, jak i inni eksperci branżowi, opowiedzieli o czynnikach sukcesu samej produkcji i sprzedaży produktów ekologicznych. Przedstawione zostały również raporty z rynków ekologicznych takich krajów jak: Francja, Bułgaria, Kazachstan, Ukraina, czy Rosja i region Kaukazu.

 

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Dla wielu przedstawicieli biznesu prowadzone seminaria i nowe sesje networkingowe były wyjątkowo interesujące, ponieważ była okazja do zapoznania w bardzo krótkim czasie wielu potencjalnych kontrahentów. Również wieczorna kolacja ze smakołykami żywności ekologicznej odegrała ważną rolę integracyjną całego wydarzenia.

Najwięcej zagranicznych przedstawicieli sektora przybyło z Niemiec, a w dalszej kolejności z Ukrainy, Litwy i Czech. Wśród prezentowanych produktów podczas targów znaleźć można było m.in. surowce – pszenicę, soję, zioła, jak również produkty przetworzone – ekologiczną czekoladę, wino, lody, musli, owocowe i warzywne przetwory. Obecne również były kosmetyki, nasiona i detergenty.  

“IX edycja OMF to ważne wydarzenie w kalendarzu 2014 roku dla przedstawicieli biznesu sektora rolnictwa ekologicznego, łączące Wschód z Zachodem. Niektórzy z uczestników są z nami od samego początku” – mówi Bernhard Jansen, dyrektor EkoConnect. „ Dla kolejnych edycji OMF poszukujemy nowego organizatora – branżowego podmiotu biznesowego bądź firmę specjalizującą się w organizacji targów. X edycja Forum mogłaby mieć już nowego organizatora i nową odsłonę” – kontynuuje Bernhard Jansen.

Obszerna relacja z Organic Marketing Forum 2014 już wkrótce na stronach Biokuriera

Brak postów do wyświetlenia