Odwiedzamy warszawski Organic Corner

Organic Corner działa od października 2012 i w jednym miejscu łączy ze sobą bistro i sklep z ekologiczną żywnością. Z powodzeniem, bo w trakcie Targów EcoFamily w Kielcach sklep uzyskał tytuł najlepszego polskiego sklepu z żywnością ekologiczną w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Polska Ekologia.

O Organic Corner pisaliśmy już w lipcu 2013 (Warszawa. Organic Corner czyli Bistro + sklep), ale niedawno udało mi się wraz z Kaiem Kreuzerem, niemieckim dziennikarzem specjalizującym się w tematyce żywności ekologicznej, zawitać na Chodkiewicza 8 (Osiedle Eko-Park, przy Polach Mokotowskich).

Sklep ma 93 m2 a w jego ofercie znajduje się 500 produktów (99% posiada certyfikat ekologiczny). Dominują produkty niskoprzetworzone, mocnym punktem oferty są najróżniejsze „super foods” (m.in.: spirulina, chlorella, jagody goji, nasiona Chia czy maca), z których (ale nie tylko z nich) na miejscu przyrządzane są także potrawy.

Serwowane w Organic Corner dania  nie tylko mają oryginalne nazwy i składniki (np. Eliksir „Nie daj się chorobie”, Shake Mocy, lubczykowe orkiszotto z miso, sałatka z jarmużem), ale także świetnie smakują. Menu, które oferuje bistro jest zmienne – koresponduje ze zmieniającymi się porami roku.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

 – W naszym bistro pojawia się około 30-40 klientów dziennie. Część z nich wpada tylko na chwilę, aby wypić energetyczny koktajl podczas porannego joggingu. Inni sięgają po zupy lub desery. Staramy się używać przede wszystkim produkty niskoprzetworzone, nierafinowane, pełnoziarniste. Oprócz klientów bistro przychodzą do nas oczywiście konsumenci, którzy po prostu zaopatrują się w eko żywność – mówi Michał Lachur Kolumpar (na zdjęciu powyżej), współwłaściciel Organic Corner.

Pan Michał posiada szeroką wiedzę dotyczącą wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu a także żywienia – wszystkim klientom służy fachową poradą.

Oryginalna koncepcja połączenia bistro ze sklepem to duży atut Organic Corner. Sklep, mimo iż położony jest na terenie osiedla, z dala od ruchliwych ulic, spotyka się z coraz większym zainteresowaniem konsumentów. Bistro natomiast uzyskuje pozytywne opinie na różnego rodzaju portalach gastronomicznych. Pozostaje tylko życzyć powodzenia w dalszych działaniach!

tekst: Karol Przybylak | zdjęcia: Kai Kreuzer (Organic Market Info)

Brak postów do wyświetlenia