

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych to jedna z pierwszych publikacji naukowych poświęconych w całości kwestiom związanym z działaniami marketingowymi w tzw. branży BIO. Autorki analizują zachowania klientów, motywów zakupowych czy też technik sprzedaży żywności ekologicznej. Nie brakuje także informacji dotyczących funkcjonującego prawa.
Wśród tematów poruszoncych w książce są:
- istota marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju,
- wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych,
- zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej,
- metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji,
- podstawowe elementy marketing miksu,
- atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej,
- politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych,
- różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji,
- zagadnienia komunikacji marketingowej. (wypunktowanie za wydawcą)
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego i przetwórstwa tej żywności, a także pośredników zajmujących się obrotem ekożywnością.
Szczegółowe informacje:
Renata Nestorowicz, Bogna Pilarczyk – Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Oprawa: miękka , Format: B5 , s. 260, cena. ok. 62-69 zł.
Wydawca: Wolters Kluwer
źródło: WoltersKluwer
Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!
Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!
{jcomments on}