Marketing Ekologicznych Produktów Żywnościowych – podręcznik

blank
blank
blank
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych to jedna z pierwszych publikacji naukowych poświęconych w całości kwestiom związanym z działaniami marketingowymi w tzw. branży BIO. Autorki analizują zachowania klientów, motywów zakupowych czy też technik sprzedaży żywności ekologicznej. Nie brakuje także informacji dotyczących funkcjonującego prawa.

Przeczytaj naszą recenzję

Wśród tematów poruszoncych w książce są:

  • istota marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju,
  • wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych,
  • zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej,
  • metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji,
  • podstawowe elementy marketing miksu,
  • atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej,
  • politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych,
  • różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji,
  • zagadnienia komunikacji marketingowej. (wypunktowanie za wydawcą)
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego i przetwórstwa tej żywności, a także pośredników zajmujących się obrotem ekożywnością.

Przeczytaj naszą recenzję

Szczegółowe informacje:
Renata Nestorowicz, Bogna Pilarczyk – Marketing ekologicznych produktów żywnościowych
Oprawa: miękka , Format: B5 , s. 260, cena. ok. 62-69 zł.
Wydawca: Wolters Kluwer

źródło: WoltersKluwer

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     


Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!
Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!
blank


{jcomments on}



Nowe trendy na rynku ekologicznym ? to temat konferencji organizowanej przez redakcję Biokuriera w ramach najbliższej edycji (15-17 października) Targów Natura Food w Łodzi. Nasi prelegenci przybliżą słuchaczom tematy sprawiedliwego handlu, naturalnej kosmetyki, eko tekstyliów, ekoproduktów dla dzieci. Handlowcy będą mieli okazję dowiedzieć się jak włączyć się w ogólnopolskie kampanie dotyczące zdrowego odżywiania.

Brak postów do wyświetlenia