Teraz czytasz...
Kupujący żywność w Internecie stawiają na jaja EKO…
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
Bio Kurier

Kupujący żywność w Internecie stawiają na jaja EKO…

65% osób kupujących jaja e sklepach internetowych wybiera jaja od kur korzystających z wolnego wybiegu, w tym co czwarty internauta nabywa jaja ekologiczne – wynika z badań przeprowadzonych przez internetowe delikatesy Frisco.

Najtańsze jaja, pochodzące od kur z chowu klatkowego (oznaczenie kodowe zaczynające się od 3), kupuje rzadziej niż co piaty klient internetowych sklepów oferujących żywność. Co ciekawe zachowania konsumenta internetowego znacznie odbiegają od zachowań konsumenta zaopatrującego się w sklepach „tradycyjnych”.

Przedstawiciele Frisco zwracają uwagę, że jaja kurze to najczęściej kupowany produkt z listy wielkanocnych zakupów. W większości koszyków przedświątecznych znajduje się też chleb pszenno-żytni, biała kiełbasa, majonez, chrzan tarty, ser twarogowy, żurek lub barszcz biały, czekolada mleczna, ptasie mleczko.

Przypominamy, że jaja z chowu ekologicznego to te, których oznaczenie kodowe na skorupce rozpoczyna się od liczby „0”. Szczegółowo trendy zakupowe w delikatesach Frisco przedstawia poniższa grafika.

Ankieta dotycząca planów robienia zakupów wielkanocnych w Internecie została przeprowadzona wśród 863 klientów Frisco.pl w dniach 15-20.03.2013.

Informacje na temat struktury sprzedaży jaj w Internecie ze względu na sposób chowu kur zostały przedstawione na podstawie blisko 16 tysięcy koszyków zakupowych zrealizowanych przez Frisco.pl w okresie 1.01.2013-17.03.2013.

Zobacz także


źródło: Frisco (PR)

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.