K-Bio tak nazywa się marka własna, którą na polski rynek wprowadziła sieć Kaufland. Detalista zapowiada stałe poszerzanie oferty produktów z certyfikatem BIO.
W tej chwili dostępnych jest 35 produktów (m.in. soki, napoje i owoce, mąka, musli, ser, produkty zbożowe).
Równolegle Kaufland promuje specjalną markę dla wegetarian oraz osób eliminujących z diety laktozę.
Do tej pory w marketach sieci, w jakości BIO dostępne były produkty firmowane przez producentów. Marka K-Bio oferowana jest także m.in. w sklepach na terenie Niemiec.
Kaufland jest kolejną siecią marketów, która zwiększa ofertę żywności BIO. Oferta na półkach sklepów sieciowych wciąż organiczona jest zazwyczaj do najlepiej rotujących produktów – te bardziej niszowe i specjalistyczne to domena specjalistycznych sklepów z żywnością EKO, których w Polsce działa w tej chwili ok. 800 a oferta bioproduktów w przeciętnej placówce tego typu przekracza 1000 indeksów.
Tam możecie także zapytać o najnowszy numer Biokuriera 😉