Teraz czytasz...
Kolejna sieć detaliczna z marką własną dla żywności eko
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Kolejna sieć detaliczna z marką własną dla żywności eko

 

K-Bio tak nazywa się marka własna, którą na polski rynek wprowadziła sieć Kaufland. Detalista zapowiada stałe poszerzanie oferty produktów z certyfikatem BIO.

W tej chwili dostępnych jest 35 produktów (m.in. soki, napoje i owoce, mąka, musli, ser, produkty zbożowe).

Równolegle Kaufland promuje specjalną markę dla wegetarian oraz osób eliminujących z diety laktozę.

Do tej pory w marketach sieci, w jakości BIO dostępne były produkty firmowane przez producentów. Marka K-Bio oferowana jest także m.in. w sklepach na terenie Niemiec. 

Kaufland jest kolejną siecią marketów, która zwiększa ofertę żywności BIO. Oferta na półkach sklepów sieciowych wciąż organiczona jest zazwyczaj do najlepiej rotujących produktów – te bardziej niszowe i specjalistyczne to domena specjalistycznych sklepów z żywnością EKO, których w Polsce działa w tej chwili ok. 800 a oferta bioproduktów w przeciętnej placówce tego typu przekracza 1000 indeksów.

Tam możecie także zapytać o najnowszy numer Biokuriera 😉

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.