Ecropolis. O eko smaku i marketingu

blank
Zwiększanie jakości sensorycznej i marketing sensoryczny żywności ekologicznej to temat bezpłatnych warsztatów, które przeprowadzone zostaną 7 września 2011 w Bolonii (Włochy). 

 

Warsztaty Improving the Sensory Quality and Sensory Marketing of Organic Products zorganizowane zostaną na terenie Uniwersytetu Bolońskiego.

Udział jest bezpłatny (finansowany ze środków Unii Europejskiej). Pobierana jest jedynie opłata 35 Euro na pokrycie kosztów posiłków.  Dzień później w Bolonii rozpoczynają się popularne Targi Żywności Ekologicznej „Sana”, które potrwają od 8 do 11 września.

 

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     
Właściwości sensoryczne (np. smak, zapach, barwa) stają się coraz ważniejsze w nowoczesnym marketingu. Lojalność konsumentów zależy od tego jak bardzo „lubią produkt”. Wiedza o tym jak konsumenci postrzegają żywność ekologiczną za pomocą zmysłów, może być kluczowa dla producentów. Dzięki niej będą oni mogli oferować produkty, które smakują lepiej i spełniają oczekiwania konsumentów.

 

Warsztaty skierowane są do osób zajmujących się promocją żywności ekologicznej, odpowiedzialnych za rozwój produktów i zainteresowanych jej aspektami sensorycznymi.  

Szczegółowy program warsztatów oraz zgłoszenie dostępne są w pliku PDF.

Warsztaty zorganizowane zostaną w ramach międzynarodowego projektu ECROPOLIS – więcej informacji www.ecropolis.eu.

Zapraszamy także na polskie warsztaty zorganizowane w ramach tego projektu.

Sprawdź: Obudź zmysły konsumenta – jak używać marketingu sensorycznego promując żywność eko?



Brak postów do wyświetlenia