Poszerzenie palety dostępnych produktów ekologicznych, lokalnych, bezglutenowych oraz dla diabetyków zapowiada sieć Carrefour. Zmiany związane są z kampanią „Z miłości do zdrowia”
– Dokonywane przez nas analizy rynku wyraźnie wskazują na zwrot klientów w stronę produktów spożywczych o zwiększonej wartości zdrowotnej. Odpowiadamy na tę zmianę potrzeb konsumentów poprzez produkty znajdujące się w strefie „Świat Zdrowia”, ale również poprzez wzbogacenie oferty produktów pochodzących od polskich rolników i drobnych wytwórców – mówi Robert Noceń, Dyrektor ds. Eksploatacji Hipermarketów Carrefour Polska.
300 bio produktów w ofercie
Obecnie w supermarketach francuskiej sieci znaleźć można 300 produktów BIO: oliwy i oleje, makarony, kasze, ryż, herbaty, kawy a także, w wybranych placówkach, warzywa i owoce. Żywność BIO dostępna jest pod marką własną Carrefour BIO a także pod pod markami niezależnych dostawców.
Na razie Kraków i Warszawa, ale będzie więcej
Obecnie Strefa „Świat Zdrowia” działa w kilku sklepach Carrefour na terenie Krakowa i Warszawy. Carrefour poza rozszerzeniem asortymentu na kolejne lokalizacje, planuje wprowadzać do sprzedaży nowe produkty z tej linii.
Żywność ekologiczna zawojuje markety?
W ostatnich tygodniach media obiegła informacja o tym, że żywność ekologiczna ma pojawić się w ofercie Biedroniki, od dłuższego czasu strefa BIO działa także w Lidlu. Carreffour w sprzedaży bio produktów ma już długie i duże doświadczenie, ale zapowiedź poszerzenia oferty tego segmentu świadczy o tym, że zainteresowanie Polaków wysokiej jakości jest coraz większe. Potwierdzają to analizy i badania rynkowe przeprowadzone między innymi przez naukowców ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Źródło: materiały prasowe Carrefour Polska / fot.sxc.hu