44% internautów szuka informacji o zdrowej żywności w sieci

Kawa, herbata, zdrowa żywność (w tym na pewno żywność ekologiczna) i droższe alkohole – to według Internet Standard najczęściej kupowane za pośrednictwem sieci produkty spożywcze.

 

Internet jest dla badanych osób ważnym źródłem poszukiwania i dzielenia się informacjami o artykułach spożywczych (prawie trzy czwarte badanych) i planowaniu zakupu (prawie połowa). Tutaj też wiele osób poznaje oferty producentów, promocje i informacje o walorach artykułów. Dwie trzecie respondentów twierdzi, że informacje o artykułach spożywczych powinny być jak najszerzej obecne w Internecie.

Najczęściej poszukiwane są informacje na temat kawy i herbaty (47%), zdrowej żywności (44%) oraz napojów/soków/wody (42%). Mniejszym powodzeniem cieszy się pieczywo (16%) i słone przekąski (20%).

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

 

Źródło: Portal Spożywczy

 

 

 


 

Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!
Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!

 


 

{jcomments on}

Nowe trendy na rynku ekologicznym ? to temat konferencji organizowanej przez redakcję Biokuriera w ramach najbliższej edycji (15-17 października) Targów Natura Food w Łodzi. Nasi prelegenci przybliżą słuchaczom tematy sprawiedliwego handlu, naturalnej kosmetyki, eko tekstyliów, ekoproduktów dla dzieci. Handlowcy będą mieli okazję dowiedzieć się jak włączyć się w ogólnopolskie kampanie dotyczące zdrowego odżywiania.

Brak postów do wyświetlenia