Druga część przygotowanego przez IMAS raportu Żywność ekologiczna w Polsce 2017 zawiera wyniki badania jakościowego, którego celem było pogłębienie treści dotyczących wizerunku konsumenta oraz żywności ekologicznej, a także motywów i barier zakupu ekożywności.
Pierwsza część raportu Żywność ekologiczna w Polsce 2017 opublikowana została wiosną.
Podczas przygotowań do drugiej części, ankieterzy przeprowadzili pogłębione wywiady z ekspertami, producentami, dystrybutorami oraz konsumentami żywności ekologicznej.
Jakie informacje zawarto w wynikach badania jakościowego do raportu „Żywność ekologiczna w Polsce”?
Rozmowy dotyczyły skojarzeń z żywnością ekologiczną, wizerunku bioproduktów i producentów, motywów zakupowych, źródeł informacji oraz prognoz dalszego rozwoju. Spektrum rozmówców pozwoliło również uchwycić różnice w postrzeganiu i nazywaniu zarówno produktów ekologicznych jak i konwencjonalnych.
Wkrótce na stronach Biokuriera rozwiniemy tematy poruszane w raporcie.
Gdzie pobrać raport?
Obie części raportu są dostępne do pobrania na stronie IMAS