Teraz czytasz...
Zielony Tydzień. To już 3. edycja akcji PIŻE!
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Zielony Tydzień. To już 3. edycja akcji PIŻE!

Agnieszka Gotówka
Widok z góry na świeże warzywa w siatce eko

Zielony Tydzień odbędzie się po raz trzeci. W tym roku akcja promująca żywność ekologiczną będzie jednak trwać dłużej niż wskazywałaby na to jej nazwa. Wydarzenie startuje 10 kwietnia, a jej organizatorem jest Polska Izba Żywności Ekologicznej. Co w programie?

Zielony Tydzień promuje żywność eko!

Akcja PIŻE to okazja do poznania nowych smaków i producentów żywności ekologicznej. To też dobry sposób na odkrycie dotychczas nieznanych nam sklepów z produktami ekologicznymi i zapoznania się z ich ofertą. To wreszcie możliwość zrobienia zakupów w niższej cenie.

Zielony Tydzień ma podnieść świadomość konsumentów w zakresie produktów z logo żywności bio. Dzięki promocji i rozmowom z producentami oraz właścicielami sklepów dowiemy się, dlaczego warto jeść ekologiczne warzywa i owoce.

W tym roku Zielony Tydzień odbędzie się:

  • 10-23 kwietnia 2023 – w tych dniach organizowany jest Zielony Tydzień B2B (sklepy kupują od producentów towary w promocyjnych cenach),
  • 17-23 kwietnia 2023 – w ramach Zielonego Tygodnia B2C konsumenci będą mogli skorzystać korzystają z rabatów.

Przez dwa tygodnie sklepy będą mogły kupować produkty bio w promocyjnej cenie, a następnie w dniach 17-23 kwietnia sprzedawać je z rabatem konsumentom. Dzięki temu będziemy mogli nagłośnić akcje promującą święto Ziemi 22 kwietnia, pokazując, jak producenci i sklepy bio wychodzą naprzeciw konsumentom

– wyjaśnia Krystyna Radkowska, prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej.

Jak wziąć udział w akcji?

W wydarzeniu mogą wziąć udział wszystkie sklepy oraz producenci, w których ofercie znajdują się produkty ekologiczne (nie tylko żywność, ale też kosmetyki, opakowania itp.). Wystarczy wypełnić formularz.

Organizatorzy na zgłoszenia czekają do 3 marca 2023 roku.

W tym roku do udziału w kampanii zaprosiliśmy wszystkie sklepy ekologiczne – nie tylko zrzeszone w PIŻE. Chcemy w ten sposób zwiększyć zasięg kampanii i jej atrakcyjność

– mówi Krystyna Radkowska.

Na tegoroczną edycję otrzymaliśmy dofinansowanie na promocje projektu, dlatego zaplanowaliśmy dodatkowe publikacje w mediach lifestylowych, kampanie płatną w SoMe oraz nakręcenie specjalnego filmu promującego akcje. Serdecznie zapraszamy do udziału w kampanii

– zachęca prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej.

Kampania Zielony Tydzień jest finansowana z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz Funduszu Promocji Zbóż i Przetworów Zbożowych.

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.