150 firm, 6000 odwiedzających, żywność ekologiczna, odzież, kosmetyki, produkty tradycyjne – kolejna edycja kieleckich Targów EcoFamily zakończyła się w niedzielę.
Targi łączą w sobie koncepcję targu i kiermaszu dla klientów z imprezą biznesową (B2B).W czasie ECOFAMILY odbyła się także konferencja organizowana przez Jednostkę Certyfikującą EKOGWARANCJA PTRE.
W czasie spotkania omówiono ramowy plan działań dla żywności i rolnictwa ekologicznego w Polsce na lata 2014 – 2020. Rozmawiano także o rynkach zbytu eko produktów rolnych, a w tym o głównych kanałach dystrybucji w handlu detalicznym czy o ekologii w branży HoReCa. Specjaliści dyskutowali również o produkcji oraz promocji żywności najwyższej jakości, a także mocy starych nasion. Zwieńczeniem konferencji były prezentacje gospodarstw ekologicznych z „Małego Podlasia”.
Zobacz materiały video z Targów EcoFamily 2016:
źródło: materiały prasowe Targów Kieleckich