Zastanawiasz się jak zwiększyć wartość postrzeganą produktu a tym samym jak podnieść sprzedaż swojego produktu? Zwróć uwagę na wymienione czynniki a z pewnością zauważysz same korzyści!
Zadaj sobie pytania pomocnicze, które znajdziesz w poniższych elementach i popracuj nad sposobem stosowania ich w swoich ofertach czy prezentacjach.
Obietnica korzyści – jak reklamowany produkt odmieni życie klienta? Jakie są jego możliwości praktyczne? Co sprawia, że jest jedyny w swoim rodzaju?
Dowody – WOK (Wielka Obietnica Korzyści) oddziałuje na postrzeganie tylko wtedy, gdy odbiorca w nią wierzy. Musisz udowodnić to, co mówisz!
Autorytet osoby sprzedającej produkt – dlaczego klient powinien zaufać sprzedawcy i słuchać, kiedy on mówi i pisze?
Reputacja firmy – co wyróżnia firmę sprzedającą ten produkt od innych firm i dlaczego warto wybrać właśnie tę?
Włożony wysiłek – jak powstał produkt? Jaki nakład pracy, siły roboczej i inwestycji był konieczny do jego stworzenia?
Relacje znajomych – jak produkt już odmienił życie osób takich jak sam czytelnik-potencjalny klient?
Sposób prezentacji ceny – jeśli to prawda, pokaż starą cenę, która była wyższa i która określonego dnia powróci. Dopiero teraz pokaż cenę ostateczną!
Powody obniżek cen – dlaczego cena będzie wyższa? Zasugeruj, że najlepszy moment do zakupu jest teraz.
Te metody pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż i obroty w swojej firmie oraz usystematyzują Twój marketing. A jeżeli zastanawiasz się jak powiększyć swoją bazę klientów, zajrzyj na stronę www.powiekszsprzedaz.pl i zobacz darmowe wideo.
Sprawdź inne teksty z serii STRATEGIE MARKETINGOWE:
Strategie marketingowe: Produkt podstawowy i produkt komplementarny?
Strategie marketingowe. Edukacja klientów przez internet cz.2
Strategie marketingowe. Edukacja klientów przez internet cz.1
Strategie marketingowe. Czy i jak wykorzystywać materiały drukowane w marketingu Twojej firmy?
Strategie marketingowe. Jak wybrać najleszą promocję?
Jak osiągać sukcesy sprzedając żywność eko i mieć jeszcze czas dla siebie?
Marta Gierlińska