Teraz czytasz...
Strategie marketingowe. Edukacja klientów przez internet cz.1
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
Bio Kurier

Strategie marketingowe. Edukacja klientów przez internet cz.1

W tym artykule dowiesz się jakie e-maile wysyłać oraz jak przekazać  wiedzę klientom na swojej stronie www. W następnym artykule przedstawię Ci jak możesz uczyć klientów poprzez filmiki wideo oraz portale społecznościowe.Dzięki tym zabiegom zbudujesz swój autorytet i będziesz postrzegany jako ekspert w swojej dziedzinie.

E-mail marketing

E-mail marketing jest jedną z tych metod, na którą trzeba spojrzeć z pewnym dystansem i zweryfikować założenia, które pochodzą sprzed kilku lat, gdy to narzędzie było nowością i mało kto wysyłał newslettery, e-ziny oraz innego rodzaju wiadomości, które aktualnie są powszechnie uznawane za SPAM i wielu ludzi ich nie czyta. Chyba, że… wysyłasz do nich tylko wartościowe rzeczy. Twoi klienci Cię lubią i szanują. Ty szanujesz swoich klientów. Jest kilka zasad, które należy spełnić, żeby we właściwy sposób korzystać z tego dobrodziejstwa internetu: pisz tylko do ludzi, którzy chcą otrzymywać Twoje wiadomości, którzy są zainteresowani np. eko żywnością. Wysyłaj więcej wartościowych, przydatnych i świetnie przygotowanych treści edukujących niż reklam i zaproszeń do skorzystania z Twojego produktu. Rozmawiaj z klientem bezpośrednio, jako osoba, a nie jako firma. Jeśli chcesz sprzedać konkretny produkt stwórz podlistę i na niej uprawiaj marketing, ponieważ ludzie tam zapisani są potencjalnie zainteresowani zakupem.

Serwisy www

Jeśli nie chcesz tracić pieniędzy na nieskuteczne strony internetowe, zainwestuj w serwis, który będzie miał taką zawartość, która sama się  wypozycjonuje. Tworzenie stron internetowych należy oddać fachowcom, którzy doradzą Ci nie tylko co zrobić, żeby strona pięknie wyglądała i wizualnie przyciągała klientów, ale również, a może przede wszystkim, przyciągała ruch na stronę. Warto jest skorzystać z gotowych rozwiązań, ponieważ są znacznie tańsze, niż płacenie agencjom interaktywnym. Twoja strona internetowa powinna zawierać kategorie, które odpowiadają temu, czym się zajmujesz, tagi, które odsyłają do poruszanych tematów, na Twoim blogu. Dopilnuj aby Twój serwis miał mnóstwo zawartości w postaci artykułów przekazujących wiedzę na temat np. ekologicznej żywności potencjalnemu klientowi oraz wideo, które przyciągną ludzi ciekawą, pouczającą zawartością. Dodatkowo postaraj się, żeby do Twojej strony linkowało jak najwięcej stron, które są o podobnej tematyce. Na pierwszej stronie klient natychmiast powinien się dowiedzieć o co chodzi? Kolejne powinny dać mu to czego szuka. W końcu spraw, żeby Twój klient mógł się poruszać intuicyjnie po Twojej stronie, unikniesz jego zirytowania i opuszczenia serwisu.

Przeczytaj dwie poprzednie części cyklu:

Strategie marketingowe. Jak wybrać najleszą promocję?

Jak osiągać sukcesy sprzedając żywność eko i mieć jeszcze czas dla siebie?

Już w poniedziałek kolejny artykuł o edukacji klientów przez internet.

Zobacz także


Marta Gierlińska

www.strategiarozwojufirmy.pl

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.