Przestaw się na eko to nowa kampania promocyjna żywności ekologicznej. Prowadzi ją Polska Izba Żywności Ekologicznej. Akcję promocyjną otworzy transmitowana online dyskusja „Czy Polacy są gotowi, by przestawić się na ekożywność?”
W debacie (spotkaniu prasowym) wezmą udział:
- Krystyna Radkowska, Prezes Zarządu Polskiej Izby Żywności Ekologicznej
- Sylwester Strużyna, Wiceprezes Zarządu Polskiej Izby Żywności Ekologicznej
- Monika Dyrda, Client Director NielsenIQ
- Urszula Sołtysiak, dr inż., wieloletnia wykładowczyni SGGW
Panel poprowadzi Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera.
Dyskusja dostępna będzie online pod linkiem: https://www.live.tvip.pl/live/eko/

Więcej o kampanii Przestaw się na eko
Przestaw się na eko to nowa kampania promocyjna prowadzona przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej (czyli organizację zrzeszającą polskich producentów i sprzedawców żywności BIO).
W ciągu roku komunikacja realizowana będzie w wielu kanałach – outdoorze, mediach społecznościowych, podczas targów i konferencji oraz na specjalnie przygotowanej platformie, będącej kompendium ekwiedzy: www.przestawsienaeko.eu