43 produkty w 200 marketach Kaufland i 122 produkty w placówkach sieci Tesco – to działania, które w najbliższym czasie zrealizuje Symbio.
Niedawno produkty tej polskiej marki pojawiły się także w sieci Tchibo.
– Od początku roku wprowadziliśmy do oferty 38 nowych ekologicznych produktów, między innymi olej kokosowy, produkty z rodzaju super foods, takie jak owoce camu camu, nasiona konopi, całe ziarna kakao, trawa pszeniczna, spirulina oraz trawa jęczmienna. Rozszerzyliśmy też gamę produktów w dużych gramaturach. W tym roku wprowadzimy około 50 nowych produktów – mówi Zbigniew Kozłowski, od niedawna wiceprezes spółki.
Działalność Symbio skoncentrowana jest na dwóch liniach biznesowych – produktów detalicznych sprzedawanych pod marką Symbio oraz ekologicznych mrożonek na bazie tzw. „owoców miękkich” (truskawki, maliny i porzeczki). W swojej ofercie Symbio posiada około 250 produktów detalicznych, które dostarczane są do ponad 400 odbiorców (ponad 1,7 tys. sklepów). W obszarze mrożonek ekologicznych Symbio współpracuje z około 200 gospodarstwami ekologicznymi, które dostarczają owoce i warzywa ekologiczne.
źródło: materiały prasowe Symbio S.A.