W 2019 r. Polacy na produkty ekologiczne wydali 620 mln zł. Najczęściej sięgaliśmy po nabiał, produkty dla dzieci, mleka roślinne i wódkę ze znakiem zielonego liścia. W czwartek, 30 lipca o godz. 11.00, na ten temat podczas webinaru mówić będą ekspertki Nielsena Monika Dyrda oraz Karolina Drzewosz.
Produkty z zielonym liściem są coraz częściej poszukiwane. Wybieramy je świadomie i chętnie szukamy ich na sklepowych półkach.
Zgodnie z prognozami Nielsena trend BIO wcale nie musi być niszowy, bo niezależnie od miejsca zamieszkania, prawie 40% konsumentów odpowiedzialnych za robienie zakupów w swoich gospodarstwach domowych interesuje się ekologią i zwraca uwagę na pochodzenie kupowanych produktów.
Pandemia koronawirusa spowodowała również, że jeszcze bardziej troszczymy się o swoje zdrowie oraz działania producentów i dystrybutorów w tym obszarze.
Temat produktów ekologicznych poruszony będzie podczas webinaru pt. „Produkty BIO zdrowo rosną”. Odbędzie się on w czwartek, 30 lipca o godz. 11.00. Prelegentami będą ekspertki Nielsena Monika Dyrda oraz Karolina Drzewosz.