Teraz czytasz...
Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je? Szkolenia Akademii Biokuriera w Trójmieście i Poznaniu
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
Bio Kurier

Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je? Szkolenia Akademii Biokuriera w Trójmieście i Poznaniu

Avatar photo

Jak wygląda rynek żywności ekologicznej w Polsce? W jaki sposób przygotować firmę do certyfikacji? Jak skutecznie wprowadzić i wypromować ekoprodukt na rynku? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, zapraszamy na kolejne szkolenia z cyklu „Akademia Biokuriera”.

Tym razem spotykamy się w Poznaniu (24 maja 2018) oraz Trójmieście (7 czerwca 2018). Dokładne lokalizacje szkoleń podamy w maju 2018.

Dla kogo jest nasze szkolenie?

Szkolenia przeznaczone są dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej w zakresie przetwórstwa lub handlu hurtowego produktami ekologicznymi. Zapraszamy również osoby, które już prowadzą działalność w tym zakresie i szukają inspiracji do dalszego rozwoju swojego biznesu

Program szkolenia Produkcja żywności ekologicznej – z czym to się je?

1. Eko-rynek w pigułce
• Ekologiczna produkcja rolna
• Przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
• Certyfikacja i kontrola produkcji
• Znakowanie produktów ekologicznych (BIO, EKO, znaki graficzne)
• Wymogi prawne regulujące przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego

2. Eko-rynek w liczbach
• Polski i światowy rynek produktów ekologicznych
• Struktura eko-rynku w Polsce
• Badania konsumenckie
• Najważniejsze trendy rynkowe

3. ABC certyfikacji z punktu widzenia producenta produktów ekologicznych
• Audyt „0”
• Przygotowanie firmy do audytu
• Niezbędne dokumenty wymagane przy audycie (przykładowe wzory)
• Podwykonawstwo
• Produkcja konwencjonalna i ekologiczna – organizacja logistyki w przedsiębiorstwach wytwarzających produkty ekologiczne i konwencjonalne

4. Organizacja procesu sprzedaży produktów ekologicznych
• Projektowanie i wprowadzanie na rynek eko-produktów
• Proces ustalania cen sprzedaży
• Budowa kanałów dystrybucji
• Sprzedaż zagraniczna

5. Efektywna komunikacja i marketing produktów ekologicznych
• Wykorzystanie mediów do komunikacji z odbiorcami końcowymi
• Projektowanie treści przekazu reklamowego: dobre przykłady komunikowania walorów użytkowych i jakości produktów.
• Promocja sprzedaży.
• Najważniejsze wydarzenia na rynku eko-produktów
• Targi, konferencje

6. Podsumowanie, pytania i dyskusja.

Kto prowadzi szkolenie?

Karol Przybylak – redaktor naczelny Biokuriera – pierwszego periodyku na rynku polskim poświęconemu tematyce ekologicznej. Ceniony ekspert w zakresie budowania procesów komunikacji, promocji i reklamy na rynku produktów ekologicznych. Organizator wielu szkoleń i seminariów poświęconych branży ekologicznej.

Mariusz Florek – niezależny konsultant w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. W ciągu blisko 20-letniej działalności zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych, w tym kilka w branży spożywczej. Współwłaściciel firmy produkującej żywność ekologiczną.

Lokalizacje

1. Poznań, termin: 24.05.2018r / zapisz się

2. Trójmiasto, termin: 7.06.2018r / zapisz się

Inwestycja

535 zł netto + podatek VAT (658,05 brutto) – przy wpłacie do dnia 15.05.2018r.

595 zł netto + podatek VAT (731,85 brutto) – przy wpłacie od 16.05.2018r. do dnia szkolenia.

Koszt szkolenia obejmuje: przerwy kawowe, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Zapisz się teraz

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.