Design opakowań Diet-food doceniony. Do firmy trafiło wyróżnienie w konkursie “Dobry Wzór 2017” organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Z uznaniem 17 ekspertów jurt spotkały się opakowania masła orzechowego BIO.
W ramach konkursu „Dobry Wzór” praktycy oraz teoretycy sztuki, designu oraz marketingu oceniają i nagradzają najlepsze ich zdaniem polskie opakowania”. Za projekt opakowań maseł Diet Food odpowiedzialny jest Wojciech Grzeluszka.
Diet Food to marka żywności ekologicznej skierowanej przede wszystkim do osób aktywnych i dbających o zdrowie. W ofercie znajduje się już ponad 100 produktów i cały czas przybywają nowe (ostatnio m.in. moringa bio, bio latte matcha, bio miąższ kokosa.
Cały czas się rozwijamy, uczymy i z pokorą podchodzimy do rynku ekologicznej żywności, choć można powiedzieć że praca stała się dla nas również ogromną pasją
mówi w rozmowie z Biokurierem, jeden z pomysłodawców marki, Michał Szafarz.
Więcej na temat konkursu Dobry Wzór: http://www.iwp.com.pl/projekty_dobry_wzor2017