Jak promować swój ekobiznes? Podczas tegorocznej Akademii Biokuriera będziemy dzielić się inspiracjami i świeżymi pomysłami. Po raz kolejny spotkamy się w trakcie łodzkich Targów Natura Food.
-Organizowane przez nas warsztaty cieszą się dużym powodzeniem dlatego kontynuujemy cykl Akademii Biokuriera. Staramy się w ten sposób pomóc w rozwijaniu biznesu pasjonatom – inspirować, pokazywać dobre przykłady, dzielić się doświadczeniem – mówi Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera i pomysłodawca Akademii Biokuriera.
W tym roku temat brzmi: Nowe pomysły na marketing ekoproduktów i miejsc. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci zarówno z doświadczeniem biznesowym jak i akademickim.
Akademia Biokuriera odbędzie się w trakcie Targów Natura Food, w sobotę 8 października. Start o godzinie 11. Obowiązują wcześniejsze zapisy (link na końcu informacji).
Oto program:
Budujemy profil ekokonsumenta. Przegląd raportów i analiz dotyczących konsumentów i trendów rynkowych
Prowadzenie: Karol Przybylak (redaktor naczelny czasopisma Biokurier)
• kim jest konsument ekożywności
• czym pamiętać tworząc ekosklep i budując ekomarkę
• Trendy na ekorynku
Czas trwania: 25 minut + pytania
Czy istniejesz jeżeli nie ma Cię w Google? E-marketing w promocji ekoproduktów
Prowadzenie: Adam Turowiec (prezes zarządu agencji marketingowej I-nnovation, redaktor działu Aktywne Smaki w Biokurierze)
• dlaczego Internet jest nieodzownym medium w działaniach sprzedażowych na rynku eko?
• które kanały internetowe są najważniejsze i jak z nich korzystać
• dlaczego e-marketing to nie tylko reklama? a właściwie: dlaczego to przede wszystkim nie reklama?
• plan działań: jak się do tego zabrać?
Czas trwania: 30 minut + pytania
Pokaż się z najlepszej strony. Marketing wizualny w promocji żywności ekologicznej
Prowadzenie: Aneta Młodzikova (fotograf, redaktorka działu „Kosmetyki naturalne” i bloggerka – storeko.pl )
• POTRZEBA – do czego tęsknimy
• WIZERUNEK- co chcesz przekazać
• NARZĘDZIA jak przyciągnąć uwagę poprzez film i fotografię
• MIEJSCE -gdzie spotykają się ludzie 3.0
• CEL -sprzedaż czy relacja
Czas trwania: 30 minut + pytania
Wyjdź poza ekran. Marketing miejsc – jak wykorzystać go w promocji ekologicznego sklepu, restauracji lub gospodarstwa. Garść porad i inspiracji
Prowadzenie: dr Piotr Geise (badacz i pasjonat turystyki zwłaszcza kulinarnej)
– Jak połączyć oferty i stworzyć pakiet
– Jak dobrać narzędzia promocji do odpowiedniego klienta
– inspiracje z Niemiec i Austrii
Czas trwania: 30 minut + pytania
Czym jest Akademia Biokuriera?
Akademia Biokuriera to projekt szkoleniowy redakcji Biokuriera. Doradzamy i szkolimy firmom działającym na ekorynku od lat, ale także tym, którzy dopiero planują wprowadzić pierwsze ekoprodukty na rynek. Więcej informacji: redakcja@biokurier.pl
Zapisy na akademię: www.akademiabiokuriera2016.evenea.pl