bValue, DFRI oraz Rafał Brzoska (twórca InPost) zainwestowali w Your KAYA firmę produkującą naturalne produkty higieny intymnej, dystrybuowane w modelu subskrypcyjnym.
Ekopodpaski w subskrypcji. Jak to działa?
Marka Your KAYA od 2017 roku działa jako sklep internetowy, sprzedający ekologiczne produkty do higieny intymnej w modelu subskrypcyjnym.
Jak działają takie zakupy? Klientki co miesiąc otrzymują paczkę z niezbędnymi produktami. Decydując się na zakupy mogą dokładnie określić liczbę tamponów i podpasek oraz datę dostawy. Bez potrzeby ponawiania transakcji, zestaw jest wysyłany na wskazany adres a zapłata automatycznie przekazywana jest do sprzedawcy.
Stawiają na ekologiczną bawełnę
– Nasze produkty wykonujemy w stu procentach z organicznej, certyfikowanej bawełny. Nie są bielone chlorem, nie zawierają toksyn, syntetycznych dodatków, barwników i substancji zapachowych – mówi Marek Gut, CEO Your KAYA.
– W Europie produkty higieny intymnej dla kobiet, takie jak tampony nie są produktem medycznym, więc nie podlegają żadnym restrykcjom produkcji i jakości. Your KAYA proponuje wysokiej klasy produkty, które są bezpieczne dla zdrowia i w przystępnej cenie, a w dodatku w abonamencie z dostawą. Nie bez znaczenia jest również wpływ na środowisko tradycyjnych syntetycznych produktów. Your KAYA zwraca się do konsumentek, dla których zdrowie i środowisko są istotne – mówi Maciej Balsewicz z bValue.
Sprawdzaj regularnie informacje z ekorynku
Ekspansja zagraniczna w planach
Your KAYA zamierza przeznaczyć pochodzące z inwestycji środki na ekspansję zagraniczną. – Chcemy wejść do Francji i Niemiec, a w dalszej kolejności Hiszpanii. Sprzedaż środków higieny intymnej na tych rynkach ma wartość ponad 5 mld EUR – mówi Marek Gut, CEO Your KAYA.
Rynek produktów do higieny intymnej jest wart tylko w Polsce 2 mld PLN, a na świecie 38 mld USD. Your KAYA chce także powiększyć zarówno portfolio produktów, jak i zespół.
Źródło: materiały PR