Produkty ekologiczne i naturalne coraz częściej pojawiają się w naszych domach. Sięgają po nie również kobiety w ciąży i rodzice małych dzieci. W trosce o ich zdrowie i rozwój chcą dać im wszystko, co najlepsze. Trend ten zatacza coraz szersze kręgi, co dostrzegli organizatorzy 9. edycji plebiscytu „Złoty Brzuszek 2017”.
Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych produktów dla mam i małych dzieci w sześciu kategoriach:
- „Mądre i edukacyjne”,
- „Pyszne i zdrowe”
- „Sprytny gadżet”,
- „W dobrej cenie”,
- „Eko”,
- „Design”.
Poznaj naturalne sposoby pielęgnacji dziecka. Są sprawdzone, skuteczne i tanie!
Nominacji produktów dokonała Kapituła Plebiscytu, w składzie której znaleźli się specjalistki z różnych dziedzin naukowych (m.in. dietetycy, położne i lekarze) oraz aktorki – Katarzyna Cichopek, Monika Mrozowska, Małgorzata Socha i Katarzyna Zielińska. Zwycięzców wybierali czytelnicy magazynu „M jak mama” i internauci.
„Eko” docenione!
Kategoria „Eko” pojawiła się w konkursie „Złoty Brzuszek 2017” jako nowość. W tej grupie znaleźć się mogły produkty, które spełniały następujące kryteria:
- przeznaczone są dla kobiet w ciąży, mam karmiących piersią i dzieci do 2 lat,
- mają dobry stosunek jakości do ceny,
- ich jakość potwierdzona jest certyfikatem ekologicznym,
- ich forma, opakowanie i rozwiązanie techniczne jest zaskakujące.
Głosować można było m.in. na bambusową szczoteczkę do zębów Ecobamboo, bambusową chustę PINK NO MORE, chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt Organyc (Corman) oraz pieluszki jednorazowe BEAMING BABY.
Dlaczego warto naturalnie farbować włosy? Poznaj wady i zalety tej metody!
Kandydowały również produkty niedziecięce, dedykowane mamom. Wśród nich znalazły się roślinne farby do włosów Sanotint. I to one właśnie otrzymały główną nagrodę w kategorii „Eko” plebiscytu „Złoty Brzuszek 2017”.
Nominowane za „łagodność dla włosów, piękne kolory i brak duszącego zapachu” otrzymały najwięcej głosów.
Cieszymy się, że nasze Klientki, w tym młode mamy, doceniają dermofarby Sanotint. Wiemy jak ważne jest, aby każda kobieta czuła się piękna, a włosy są nieodłącznym elementem wizerunku każdej z nas. Wierzymy, że szczęśliwa kobieta, to szczęśliwi wszyscy wokół niej. Jesteśmy zaszczyceni tą nagrodą, dziękujemy
– powiedziała Margaret Nowak, Prezes Wellness Dystrybucja.
Zwycięzcy plebiscytu „Złoty Brzuszek 2017”
Zdobywcami nagród w pozostałych kategoriach zostały następujące produkty:
- Króliczek Alio Smarty Bunny („Mądre i edukacyjne”),
- Seria suplementów ciążowych TRIMI („Pyszne i zdrowe”),
- Łóżeczko dla niemowląt Next2Me firmy Chicco („Sprytny gadżet”),
- Pieluszki jednorazowe Dada („W dobrej cenie”),
- Wózek typu 2w1 Bresso, Bebetto („Desing”).
Włączenie kategorii „Eco” do konkursu na najlepsze produkty dla mam i małych dzieci pokazuje, że to co naturalne i zdrowe liczy się coraz bardziej. Rodzice poszukują dobrych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na rozwój i zdrowie ich pociech. Cieszymy się, że odnajdują je wśród produktów naturalnych i ekologicznych.
Na podstawie informacji prasowej oprac. Agnieszka Gotówka.