Intenson rozkręca akcję crowdfundingową

Intenson to marka kojarzona przede wszystkim z produktami typu superfoods oraz suplementami diety. W ofercie posiada wiele produktów z certyfikatem EKO. Przedsiębiorcy szykują się do akcji crowdfundingowej. Pozyskane środki mają pomóc w zdobywaniu nowych rynków i budowaniu społeczności wokół marki.

Intenson. Dostępni w sieciach, ale też w Internecie

Intenson działa na rynku od 10 lat. Produkty sygnowane logo marki dostępne są m.in. w Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Czechach i na Ukrainie.

W naszym kraju Intenson współracuje z wiekszością sieci spożywczych. Rozwija także kanał e-commerce. W 2020 roku spółka zanotowała przychód w wysokości 28 mln zł (zgodnie z nieaudytowanym sprawozdaniem finansowym Spółki za 2020 rok).

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Firma posiada jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych z certyfikatami : IFS, BIO (certyfikat żywności ekologicznej), SMETA oraz wdrożony standard AOECS* dla produktów bezglutenowych.

Najpopularniejsze produkty Intenson to: ksylitol, nasiona chia, błonnik witalny, kolagen morski, kolagen anti – age, witamina D3 oraz ashwagandha BIO.

Branża ekologiczna coraz bardziej otwarta na inwestorów

Intenson jest kolejną spółką z branży ekologicznej, która sięga po finansowanie crowdunfingowe. Tego typu akcje zrealizowały już Las Vegans (producent wegańskiej czekolady) oraz ekologiczny sklep internetowy BioGo.

Dużo dzieje się także wokół Bio Planet. Ta spółka właśnie przenosi się na główny rynek Giełdy Papierów Wartościowych.

Przeczytaj najnowszy raport o rynku żywności ekologicznej

Brak postów do wyświetlenia