Teraz czytasz...
Farma Świętokrzyska świętuje 20-lecie firmy
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Farma Świętokrzyska świętuje 20-lecie firmy

Agnieszka Gotówka
logo Farmy Świętokrzyskiej

Farma Świętokrzyska ma powody do dumy. W tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności. Z tej okazji odświeżyła swój logotyp. Nowy wygląd zyskały też opakowania produktów i strona internetowa.

Farma Świętokrzyska: odświeżone logo na 20. urodziny

Wprowadzone przez farmę Świętokrzyską zmiany to odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy szukają nie tylko zdrowych, ale też dobrych jakościowo produktów. By je odnaleźć na sklepowych półkach potrzeba dobrze oznakowanych etykiet.

Klienci chętniej czytają etykiety, sprawdzają składy, mają wyższą świadomość wpływu miejsca pochodzenia produktu na jego jakość, lepiej znają oznaczenia żywności, takie jak europejski zielony listek

– mówi Łukasz Gębka, Prezes Farmy Świętokrzyskiej. I dodaje:

Wiedząc to i jednocześnie chcąc ułatwić konsumentom odnajdywanie kluczowych dla nich informacji, zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszego brandu, w tym logotypu, opakowań i strony internetowej.

Logo Farmy Świętokrzyskiej zachowało kolorystykę i układ poprzedniego, ale zyskało nową czcionkę i kształt.

Czytelniejsze etykiety

Coraz więcej klientów przez włożeniem produktu do koszyka, czyta jego skład. W odpowiedzi na tę potrzebę, Farma Świętokrzyska odświeżyła opakowania produktów i zaprojektowała nowe etykiety. Teraz łatwiej odnaleźć na nich szczegółowy skład oraz kluczowe dla kupujących oznaczenia, np. europejski certyfikat żywności ekologicznej zielony listek. Szybciej też dowiemy się, czy produkt jest wegański (znak „vegan”) lub bezglutenowy (symbol przekreślonego kłosa).

Nowy wygląd zyskała też strona internetowa marki. Łączy informowanie o pochodzeniu, historii i filozofii firmy ze sprzedażą. Ułatwiono również wyszukiwanie konkretnych informacji o produktach oferowanych przez Farmę Świętokrzyską.

Chcemy, aby klienci szybciej i łatwiej poznawali nasze produkty oraz upewniali się w swoich decyzjach zakupowych. Wiemy, że to szczególnie ważne w branży ekologicznej żywności, która choć mocno się rozwija, to ma jeszcze wiele do zrobienia

– wskazuje Łukasz Gębka.

Zobacz także

targi ekotrendy

O Farmie Świętokrzyskiej

Farma Świętokrzyska, jedna z największych polskich firm oferujących ekologiczne warzywa, owoce oraz przetwory, powstała w 2002 r. Prowadzi certyfikowane ekologiczne gospodarstwo rolne. Na 370 hektarach uprawia ponad 30 rodzajów ekologicznych warzyw i owoców.

Firma dysponuje własną przetwórnią, w której powstaje ponad 70 produktów bio, bazujących na zdrowych, autorskich recepturach. Można je znaleźć w hipermarketach, sklepach spożywczych oraz w sklepie internetowym BIOzFarmy.pl

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.