Eco&More, dystrybutor ekologicznych kosmetyków i artykułów higienicznych zmienia identyfikację wizualną. W listopadzie spółka świętowała dziesięciolecie istnienia.
Głównym celem stworzenia nowej identyfikacji wizualnej było stworzenie systemu, który spełni założenia co do wartości i ducha marki (natura + nowoczesność), po drugie pozwala na prawie nieskończone tworzenie nowych logotypów.
Wkrótce rebranding kolejnych marek dystrybutora
Rebranding wszystkich marek Eco&More potrwa, ale na pierwszy poszedł logotyp główny. To do niego, jednogłośnie wybraliśmy liść, który przez niektórych jest widziany jako schodkowa piramida 3D. Przed nami design pozostałych elementów, a następnie rebranding pozostałych znaków, choćby naszego sklepu detalicznego ekodrogeria.pl . A następnie innych marek o których póki co zbyt dużo nie możemy powiedzieć – czytamy na firmowym blogu Eco&More (przeczytaj cały wpis).

Eco&More, czyli…
Eco&More to dystrybutor ekologicznych kosmetyków i artykułów higienicznych. Zaopatruje sieci handlowe, sklepy stacjonarne oraz internetowe (m.in. spożywcze, drogerie, sklepy dziecięce, apteki, szkoły rodzenia, przedszkola i szkoły). Firma prowadzi również sklep detaliczny www.ekodrogeria.pl.
Eco&More od kilku lat regularnie notowane jest w rankingu Gazele Biznesu – prowadzonym przez Puls Biznesu zestawieniu dynamicznie rozwijających się firm.
Cieszymy się, że Eco&More jest także naszym stałym partnerem marketingowym. To między innymi dzięki temu Biokurier co 2 miesiące dociera do Waszych ulubionych ekosklepów. Przeczytaj o czym piszemy w ostatnim wydaniu Biokuriera