Coraz więcej żywności BIO w wielkanocnych koszykach zakupowych

 

O 10% wzrosła nasza sprzedaż żywności ekologicznej w okresie przedświątecznym – informuje Frisco.pl. Klienci e-sklepu kupili 28% więcej jaj i 18% kiełbas z ekocertyfikatem.

Udział koszyków z żywnością ekologiczną stanowi 23% spośród wszystkich świątecznych zamówień dokonanych za pośrednictwem wspomnianej platformy.

– Przy okazji Wielkanocy obserwujemy trend, jakim jest rosnąca popularność żywności ekologicznej. Zawiera ją w tym czasie niemal jedna czwarta wszystkich koszyków klientów. Widać, że coraz częściej chcąc żyć wygodnie, konsumenci pragną też mieć produkty wysokiej jakości – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Top 5 ekoproduktów wielkanocnych

Największym zainteresowaniem, co zrozumiałe, cieszą się ekologiczne jaja. Klienci sięgają również po: marchew, młode ziemniaki, twaróg i śmietanę.

Jak wynika z analizy Frisco, przed ubiegłorocznymi świętami produktem, który pojawiał się w największej liczbie zamówień zawierających artykuły ekologiczne były bio jajka. Spośród warzyw najwięcej eko-koszyków zawierało marchew, młode ziemniaki, czosnek, buraki, włoszczyznę oraz cukinię. Klienci chętnie zamawiali też bio pomidory, ogórki czy kojarzącą się z Wielkanocą rzodkiew. W kategorii mięs królowały zaś szynka, wędzonka i kiełbasy. Osoby kupujące ekologiczny nabiał na świąteczny stół wybierały najczęściej twaróg, śmietanę i mleko.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w e-sklepie w miesiącu wielkanocnym i miesiącu bezpośrednio go poprzedzającym w 2015 roku. Do porównania wykorzystane zostały dane z analogicznych okresów 2014 r.

Frisco.pl to supermarket prowadzący sprzedaż wyłączenie przez Internet. Realizuje na tę chwilę zamówienia na terenie Warszawy i okolic, oferując szeroki asortyment produktów spożywczych, w tym szczególnie produktów świeżych.

Brak postów do wyświetlenia