Bio Planet szkoli właścicieli sklepów i zapowiada dalszy rozwój

20 przedstawicieli sklepów z żywnością ekologiczną z całej Polski wzięło udział w szkoleniu zorganizowanym przez Bio Planet S.A. Dystrybutor zaprezentował także swoją nową siedzibę. Spotkanie połączono z warsztatami produktowymi przeprowadzonymi przez przedstawicieli firm Alce Nero i Bio Planete.

Bio Planet – nowa siedziba i ambitne plany

Nowo otwarta siedziba Bio Planet to 7500m2 powierzchni magazynowej, 1000m2 powierzchni biurowej. Aktualnie w ofercie dystrybutora znajduje się 2900 produktów (300 pod marką Bio Planet).

– Planujemy zwiększenie oferty do 3500. Duży nacisk kładziemy obecnie na poszerzenie oferty o produkty świeże, mrożonki oraz lody (już wkrótce w ofercie Bio Planet dostępne będą lody wegańskie – dop. k.p.). Stosunkowo niewielki udział produktów świeżych w obrotach sklepów z żywnością eko jest tym, co mocno odróżnia nas od rynków zachodnich. W Polsce jest to zazwyczaj mniej niż 50% a na zachodzie to ok. 70%. W naszym przypadku świeże produkty to 12% obrotu. Będziemy starali się zmienić te proporcje – mówi Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet S.A.

Na maj przyszłego roku planowane są specjalne targi Bio Planet. Do udziału w nich zaproszeni zostaną dostawcy i klienci firmy.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Bio Planet powoli otwiera się również na klientów z sektora hoteli, restauracji i cateringu (HoReCa). –Systematycznie wprowadzamy nowe produkty w większych opakowaniach, dostosowanych do potrzeb tego typu odbiorców – zwraca uwagę Sylwester Strużyna.

Zobacz zdjęcia z wydarzenia na facebooku

Szkolenia produktowe z ekspertami

Podczas spotkania właściciele ekosklepów wzięli udział w szkoleniach produktowych przeprowadzonych przez przedstawicieli firm Alce Nero (specjalizującej się m.in. w produktach pomidorowych, makaronach i miodach) oraz Bio Planete (specjalność tej firmy to cała gama wysokiej jakości olejów). Podczas szkoleń poruszano tematy dotyczące jakości produktów, ale także potencjału rynku. Szczegółowe zagadnienia dotyczące produktów rozwiniemy w odrębnych tekstach, które publikowane będą zarówno w internetowej jak i drukowanej wersji Biokuriera.

Karol Przybylak

Brak postów do wyświetlenia