Akademia Biokuriera to projekt edukacyjny w ramach którego przeprowadzamy szkolenia z zakresu marketingu i promocji produktów ekologicznych, tradycyjnych i lokalnych. Doradzamy jak współpracować z mediami tradycyjnymi, wykorzystywać media społecznościowe, doradzać klientom.
Naszymi odbiorcami są producenci, właściciele i pracownicy eko sklepów a także konsumenci. Współpracujemy również z organizacjami pozarządowymi oraz administracją państwową.
Tematy szkoleń przeprowadzonych w ramach „Akademii Biokuriera”
• Jak Cię widzą… Wizerunek i marka na rynku Dobrej żywności – jak je tworzyć, promować i wykorzystywać do skutecznego marketingu produktów, usług i regionu w trakcie Forum Kulinarnego Dziedzictwa Dolnego Śląska, 20 października 2014
• Informacja to potęga! Wykorzystanie mediów i marketingu szeptanego do budowania i utrzymania pozycji na rynku w trakcie Forum Kulinarnego Dziedzictwa Dolnego Śląska, 20 października 2014
• Niech o Tobie usłyszą, czyli skuteczna komunikacja w eko firmie. Targi Natura Food, 4 października 2014
• Żywność ekologiczna, tradycyjna, lokalna. Podobieństwa, różnice i oznakowanie. Targi Regionalia, 4 kwietnia 2014
• Kreujemy markę dla produktów ekologicznych, tradycyjnych i lokalnych. Przez żołądek do serca czy przez serce do żołądka, czyli dlaczego historia jest najważniejsza? Opowieść o narzędziach budowania własnej eko-marki. Targi Regionalia, 4 kwietnia 2014
• Skuteczna promocja eko firmy w Internecie. Wskazówki i przykłady dobrych praktyk Warsztaty dla małych producentów produktów tradycyjnych, lokalnych i ekologicznych oraz właścicieli sklepów z eko żywnością, Targi Natura Food, 12 października 2013
• Orkisz, płaskurka, jajka od zielononóżki, ser od krowy polskiej czerwonej – czyli jak wypromować, pozyskać i sprzedać eko produkty z dawnych odmian i ras, Targi Natura Food, 13 października 2012
• Jak powstaje BIO?, Targi Natura Food 2011, 14 października 2011
• Nowe trendy na rynku ekologicznym, Targi Natura Food 2010, 15 października 2010
• Żywność ekologiczna w Twoim sklepie, Targi Natura Food 2009, 23 października 2009
• Żywność ekologiczna w Polsce, Targi IFE Poland, 20 maja 2009
Braliśmy również udział w organizacji warsztatów Obudź zmysły konsumenta! – smak, zapach, konsystencja i wygląd jako skuteczne narzędzie marketingu żywności ekologicznej realizowanych w tamach projektu europejskiego „Ecropolis – organic taste”. Warsztaty z udziałem naukowców Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego odbyły się podczas Targów Natura Food 2011 w Łodzi.
Zapraszamy do współpracy! Więcej informacji na: http://akademiabiokuriera.pl | kontakt z nami: redakcja@biokurier.pl | tel.: 508 80 87 89