Za nami kolejna edycja Akademii Biokuriera. Podczas Targów Natura Food skupiliśmy się na temacie szeroko pojętej komunikacji. W poszczególnych prezentacjach podzieliliśmy się wiedzą na temat współpracy z bloggerami, dziennikarzami.
Tematy prezentacji z tegorocznej Akademii:
Jak zaistnieć w blogosferze? Współpraca małych eko producentów i właścicieli sklepów, restauracji z bloggerami kulinarnymi (Adam Turowiec)
Przyciągaj media czyli współpraca z mediami „tradycyjnymi”. Jak wykorzytać narzędzia PR, czy, gdzie i jak się reklamować? (Karol Przybylak)
Obraz mówi więcej niż słowo – sztuka doboru zdjęć i grafik do prezentacji produktów i komunikatów (Maria Zubowicz)
Skuteczne działania w mediach społecznościowych (Adam Turowiec)
Dziękujemy wszystkim za przybycie. Już w najbliższy poniedziałek Akademia Biokuriera gosci na Forum Dziedzictwa Kulinarnego Dolnego Śląska we Wrocławiu.
Tematy naszych prezentacji:
Adam Turowiec – Jak Cię widzą… Wizerunek i marka na rynku Dobrej żywności – jak je tworzyć, promować i wykorzystywać do skutecznego marketingu produktów, usług i regionu
Karol Przybylak – Informacja to potęga! Wykorzystanie mediów i marketingu szeptanego do budowania i utrzymania pozycji na rynku
Akademia Biokuriera to projekt, w ramach którego szkolimy przedsiębiorców zainteresowancyh rynkiem lokalnych, tradycyjncyh i ekologicznych projektów. Dzielimy sie wiedzą z zakresu marketing , komunikacji a także podstaw prowadzenia małego biznesu. Do współpracy zapraszamy eko sklepy, przedsiębiorstwa, stowarzyszenia a także Lokalne Grupy Działania.
Więcej na temat Akademii Biokuriera: www.akademiabiokuriera.pl