Prenumerata Biokuriera to gwarancja otrzymania czasopisma redagowanego z pasją i zaangażowaniem. Piszemy nie tylko o żywności, ale też o zdrowiu. Nie brakuje u nas również inspirujących przepisów. Jak zamówić prenumeratę? I jak to zrobić na jak najbardziej korzystnych warunkach?
Prenumerata Biokuriera w pakiecie
Możesz zamówić 5 egzemplarzy Biokuriera w cenie 60 zł z gwarancją dostawy czasopisma do domu. Za niewiele więcej możesz mieć Biokuriera w pakiecie z:
- książką „Ziołowe smaki” Katarzyny Kosmali, w której znajdziecie przepisy na dania pełne aromatycznych ziół,
- książkę „Owsianki. 60 zaskakujących przepisów” Edyty Stępczyńskiej, która opracowała przepisy na owsianki na słodko i wytrawnie.
Biokuriera w pakiecie z książką kupicie za 69 zł. Kliknij, by kupić Biokuriera z książką „Ziołowe smaki” lub z książką „Owsianki”.
Jeśli myślisz o zmianie nawyków żywieniowych, zainteresuje Cię pakiet Biokuriera z książką Elżbiety Przygockiej “Ułóż sobie zdrowie”. Znajdziesz w niej ok. 270 przepisów oraz przepisy uzupełniające na śniadania, obiady, kolacje i desery. To też solidna dawka wiedzy w przystępnej formie. Znajdziesz tu słowa, które Cię zainspirują i przepisy, które chętnie wykorzystasz. A wszystko to w jednym miejscu.
Książkę „Ułóż sobie zdrowie” w prenumeracie Biokuriera kupisz za 89 zł. Wszystkie wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Dlaczego warto prenumerować Biokurier?
Prenumerata indywidualna to gwarancja otrzymania gazety wydawanej pięć razy w roku z wysokiej jakości artykułami poradnikowymi. W ekosklepach Biokurier szybko znika, stąd nie zawsze mamy szansę zapoznać się z nowym numerem.
W naszym czasopiśmie promujemy żywność ekologiczną i zdrowy tryb życia. Inspirujemy i podpowiadamy, na co warto zwracać uwagę, komponując swoją dietę. Zachęcamy do odkrywania żywności dostępnej w polskich sklepach z produktami ekologicznymi. Z nami będziesz na bieżąco!
Jeśli prowadzisz sklep ekologiczny, rozważ zakup prenumeraty Biokuriera. Dokładając czasopismo do zamówienia, budujesz lepszą i trwałą relację z Klientami, a to pozwala zwiększyć sprzedaż. Możesz też poszerzyć swoją wiedzę, by móc doradzać Klientom i podpowiadać im, po które produkty warto sięgnąć.