blank

Ułóż sobie zdrowie to proste, równokaloryczne (400 kcal każdy), urozmaicone i smaczne przepisy, które możesz łączyć ze sobą jak puzzle tworząc samodzielnie zbilansowaną dietę.

Różnorodność przepisów (słodkich i słonych) powoduje, że nie musisz rezygnować z wielu ulubionych posiłków układając najlepszy dla siebie plan żywieniowy.

Ułóż sobie zdrowie i… oszczędź trochę czasu 😉

W książce znajdziecie 270 zbilansowanych przepisów (tzn. zawierających odpowiednie ilości składników odżywczych). Można z nich komponować jadłospis niczym z puzzli, czy klocków. Szybko, łatwo i przyjemnie. Nie musisz wertować książek, zamęczać wyszukiwarki i ślęczeć nad kalkulatorem. Łatwo obliczysz ile porcji i dań potrzebujesz w ciągu dnia, czy tygodnia. Proporcje i składniki masz gotowe!

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

blank

Przykładowe przepisy z książki Ułóż sobie zdrowie

Czekoladowo – bananowe smoothie bowl, gofry jaglane z serkiem i mango, kasza jaglana z owocami, serkiem wiejskim i miodem, owsianka z serkiem wiejskim i prażonymi jabłkami, szagówki z serem i truskawkami, kanapka z rybą w pomidorach, kuskus z indykiem, sałatka z kurczakiem, ryżem i ananasem, zestaw śniadaniowy z konfiturą, roladki rybne z warzywami, knedle ze śliwkami, łosos z pieczarkami, ziemniakami i surówką, pieczony kurczak z ryżem i buraczkami.

Receptury uzupełniają ciekawostki dietetyczne, kulinarne oraz dotyczące zdrowego stylu życia.

blankElżbieta Przygocka, czyli o autorce…

Autorka, Elżbieta Przygocka od ponad 20 lat zajmuje się racjonalnym odżywianiem.
Tworzy przepisy, nie tylko dietetyczne. Gastronom i specjalista ds.
dietetyki, pasjonatka holistycznego podejścia do życia o introwersyjnej osobowości. Autorka bloga kreatorfitmenu.pl. Obecnie najaktywniejsza jest na instagramowym profilu kreatorfitmenu.

Zdrowie to najważniejsze z dóbr, jakie posiadamy

Podstawowym warunkiem, aby czuć się pełnym sił witalnych, cieszyć się dobrą kondycją oraz chronić przed różnymi chorobami, jest samodzielne wypracowanie własnego zdrowego stylu życia. Bardzo zależy mi na tym, byś wiedział, że każda wiedza z zewnątrz jest tak samo prawdziwa i tak samo fałszywa. Tylko Ty wiesz, co jest dla Ciebie najlepszą prawdą, z czym czujesz się najlepiej.

Moim zadaniem nie jest przedstawianie swoich racji i upieranie się, że wiedza z tej książki jest absolutna. Mam wrażenie, że każda wiedza z zewnątrz jest jedynie drogowskazem do odkrycia najlepszej wersji siebie. Twoje wnętrze jest jedynym trafnym bogactwem, na którym powinieneś się wzorować. Wszystkie konstrukcje ułożone przez innych są niestabilne i mogą jedynie pomóc w odkrywaniu siebie. Nigdy na zewnątrz nie znajdziesz uniwersalnej recepty na swoje najlepsze życie i zdrowie, ponieważ najlepszą receptę masz w swoim wnętrzu.

Książką tą chcę zachęcić do tego, byś z większą wyrozumiałością spojrzał na siebie i zamiast nieustannie krytykować, zaczął dbać o siebie i z jeszcze większą starannością zaczął kreować swoje życie – świadomie i konsekwentnie – pisze we wstępie.

Możesz narzekać, że nie masz w życiu tego, o czym marzysz, że nie masz idealnej sylwetki,
że nie masz idealnego zdrowia. Możesz jednak coś z tym zrobić, żeby to zmienić.

pisze Elżbieta Przygocka we wstępie.

blankZbilansowane przepisy

W książce znajduje się około 270 zbilansowanych przepisów. Każdy przepis (oprócz przepisów uzupełniających) zawiera około 400 kcal oraz odpowiednią ilość makroskładników (12–20% białka, 20–30% tłuszczu, 50–55% węglowodanów), czyli jest zbilansowany. Wybierając którykolwiek przepis z książki (oprócz przepisu uzupełniającego) i łącząc z innym przepisem, zawsze otrzymasz zbilansowany plan żywieniowy.

blankJak wygląda książka?

Jak będzie wyglądać książka? Jej format to 19,8 x 19,8 cm, ma 320 stron. Sprawdźcie wybrane fragmenty.

Gdzie kupić?

Książka dostępna jest w sklepie Biokuriera oraz w sklepie Wydawnictwa Gaj. Nie planujemy wprowadzać jej do szerszej dystrybucji.

Sprawdź: Ułóż sobie zdrowie