Kosmetyka i fryzjerstwo naturalne na targach LNE. Pojawia się nowy trend?


Podczas listopadowych targów LNE w Krakowie dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających cieszyła się austriacka firma CulumNATURA® – pionier ekologicznej pielęgnacji w Europie oraz uznany szkoleniowiec fryzjerów i kosmetyczek naturalnych.


Branża kosmetyki i fryzjerstwa naturalnego cieszy się na zachodzie Europy niezmiennym i prężnym wzrostem. Z CulumNATURA® współpracuje już ponad tysiąc salonów. Jak się okazuje praca bez syntetycznych substancji, w zgodzie z naturą i z troską o zdrowie klientów, to również temat, którym interesuje się coraz więcej polskich kosmetyczek i fryzjerów.

– Pomimo naszej dosyć krótkiej obecności na polskim rynku, rzeczywiście liczba zapytań o możliwość współpracy konsekwentnie wzrasta. Zainteresowanie, jakie wzbudziliśmy podczas targów LNE dodatkowo pokazało, że również nad Wisłą kwestie zdrowia, ekologii i naturalnej pielęgnacji są coraz ważniejsze

– wyjaśnia Katarzyna Kronsteiner, dyrektor zarządzająca CulumNATURA®.

Fryzjerstwo naturalne – pomysł na biznes?

Czym jest naturalny gabinet fryzjerski i kosmetyczny? Jak wygląda proces transformacji w salon naturalny? Jakie szanse powodzenia i rozwoju mają takie salony na polskim rynku? O tym wszystkim uczestnicy mogli dowiedzieć się podczas wykładu poprowadzonego przez Katarzynę Kronsteiner oraz Marzenę Pawełczyk, dyplomowaną kosmetyczkę kosmetyki naturalnej. Ta ostatnia na bazie własnych doświadczeń mogła potwierdzić, że na salony naturalne w Polsce czeka kwitnąca przyszłość. Marzena Pawełczyk jest bowiem właścicielką studia BIO Gardenia, jednego z pierwszych salonów naturalnych w Polsce, a zarazem szkoleniowcem CulumNATURA®.

Austriacka firma produkująca w pełni naturalne, certyfikowane kosmetyki, za priorytet stawia sobie edukację. Jej zdaniem kremy i inne produkty, które nie wykazują najwyższej jakości, czyli takiej, w której teoretycznie powinniśmy móc je spożyć, nie powinny znaleźć się na naszej skórze i włosach. Naocznie mogli się o tym przekonać odwiedzający targi, próbując zdrowych przekąsek z domieszką składników zawartych w bio kosmetykach CulumNATURA®, serwowanych przez przedstawicieli firmy, a także zapoznając się z przygotowaną przez CulumNATURA® broszurką o składnikach INCI.

Więcej informacji o firmie, w pełni naturalnych produktach oraz autorskich szkoleniach na stronie www.culumnatura-kosmetyka-naturalna.pl