Eco&More z dwiema nagrodami Perły Rynku Kosmetycznego 2021!

Produkty dwóch marek z portfolio Eco&More zdobyły srebrną i złotą nagrodę w organizowanym od 15 lat, najbardziej prestiżowym, ogólnopolskim plebiscycie na najlepsze nowości produktowe na rynku.

Srebrem w kategorii „Higiena intymna” została doceniona linia ekologicznych artykułów do higieny intymnej Vuokkoset. Te fińskie produkty zdobywają coraz więcej użytkowniczek ze względu na swoją biodegradowalność i naturalny skład. Nie zawierają w składzie wiskozy, plastiku, chloru ani formaldehydów. Są bezzapachowe i nie barwione. Można je utylizować w kompostowniku.

Złoto powędrowało do biodegradowalnych, hipoalergicznych, bambusowych plastrów Patch! Posiadają one ponadto specjalną warstwę działającą na konkretny typ urazów – w zależności od wariantu jest to aktywny węgiel, aloes i olej kokosowy. Są sprzedawane w kartonowych, biodegradowalnych opakowaniach.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Produkty obu marek można znaleźć w wybranych drogeriach, supermarketach, aptekach oraz w kanale własnym, Ekodrogeria.pl.

Perły Rynku Kosmetycznego w teorii

Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej.

Projekt składa się z trzech równolegle przebiegających badań: pierwsze z nich „Perły Rynku FMCG” i „Perła Regionu” obejmują produkty FMCG, trzeci „Perły Rynku Kosmetycznego” i dedykowany jest produktom kosmetycznym.

Projekty uzupełnia nagroda za najlepsze innowacje roku. Celem projektu „Perły Rynku” jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek.

Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego. Projekt „Perły Rynku” jest największym i najbardziej prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu.

Pierwsza edycja Pereł Rynku odbyła się w 2006 roku. Co roku ocenie jury poddane jest kilkaset nowości. Na finałowym podium stają produkty, które są najlepiej rokującymi nowościami, zasługującymi na miano Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku.

Brak postów do wyświetlenia