23 maja 2019 r. w Warszawie i 30 maja 2019 r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie z zakresu marketingu produktów ekologicznych. Solidna dawka wiedzy i praktycznych umiejętności gwarantowana!
W trakcie czterogodzinnego szkolenia uczestnicy poznają odpowiedzi na pytania:
- Jak wygląda proces certyfikacji ekologicznej?
- Jakie są aktualne trendy i prognozy dla rynku żywności ekologicznej?
- W jaki sposób regulowane jest powstawanie produktów BIO?
- Jak wdrożyć ekologiczną produkcję w firmie?
- W jaki sposób promować ekoprodukty?
Szkolenie poprowadzi Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera, pierwszego czasopisma o tematyce ekologicznej na rynku polskim. Ceniony ekspert w zakresie budowania procesów komunikacji, promocji i reklamy na rynku produktów ekologicznych. Organizator wielu szkoleń i seminariów poświęconych branży ekologicznej. Towarzyszyć mu będzie Mariusz Florek, niezależny konsultant w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. W ciągu blisko 20-letniej działalności zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych, w tym kilka w branży spożywczej. Współwłaściciel firmy produkującej żywność ekologiczną.
„Marketing produktów ekologicznych” – program szkolenia
- Żywność ekologiczna. Prawo, certyfikacja, znakowanie
- Ekologiczna produkcja rolna
- Przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
- Certyfikacja i kontrola produkcji
- Znakowanie produktów ekologicznych (BIO, EKO, znaki graficzne)
- Wymogi prawne regulujące przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
- Eko-rynek w liczbach – Polski i światowy rynek produktów ekologicznych
- Struktura eko-rynku w Polsce
- Badania konsumenckie
- Najważniejsze trendy rynkowe
- Organizacja procesu sprzedaży produktów ekologicznych
- Produkcja konwencjonalna i ekologiczna – organizacja logistyki w przedsiębiorstwach wytwarzających produkty ekologiczne i konwencjonalne
- Znakowanie produktów ekologicznych
- Podwykonawstwo
- Projektowanie i wprowadzanie na rynek eko-produktów
- Proces ustalania cen sprzedaży
- Budowa kanałów dystrybucji
- Efektywna komunikacja i marketing produktów ekologicznych
- Wykorzystanie mediów do komunikacji z odbiorcami końcowymi
- Projektowanie treści przekazu reklamowego: dobre przykłady komunikowania walorów użytkowych i jakości produktów.
- Najważniejsze wydarzenia na rynku eko-produktów
- Targi i wydarzenia branżowe
- Podsumowanie, pytania i dyskusja
Zapisać się na szkolenie można za pośrednictwem strony Akademii Biokuriera.