Na “Detoks cukrowy” zaprasza Filippa Salomonsson

Czy dieta bezcukrowa może być prosta i przyjemna? Wydawałoby się, że nie, wszak nasz organizm z pewnością będzie się domagać czegoś słodkiego. Filippa Salomonsson, szwedzka trenerka żywieniowa, zachęca jednak, by spróbować razem z nią przejść trzytygodniowy program oczyszczający, odchudzający i wzmacniający organizm.

Cukier kryje się już niemal w każdym produkcie, jaki znaleźć można na sklepowej półce. Dodawany w różnej postaci jest do jogurtów, płatków zbożowych, sokach. Dietetycy od dłuższego czasu przekonują, że jego ilość w codziennej diecie jest zdecydowanie za duża. Głównym winowajcą otyłości nie jest bowiem tłuszcz, a cukier właśnie. A nadmierna masa ciała prowadzi między innymi do zaburzeń pracy serca, ale i do wielu innych przypadłości, które w znacznym stopniu wpływają negatywnie na nasze życie.

Cukier jest jak narkotyk, tym bardziej niebezpieczny, że całkowicie legalny i ukryty w dziesiątkach produktów, które na co dzień spożywamy. Co prawda, pozwala na chwilową poprawę nastroju, ale kradnie nasze zdrowie.

Filippa Salomonsson i jej “Cukrowy detoks”

Szwedzka trenerka holistycznego modelu zdrowia dla kobiet proponuje, by razem z nią podjąć wyzwanie i przebyć cukrowy detoks. Ma on pozwolić poczuć się zdrowo i lekko. Autorka nie poprzestaje jednak na samym planie diety.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Ogromną zaletą książki jest solidna podbudowa merytoryczna. Znajdziemy w niej wiele informacji na temat szkodliwości cukru i jego wpływu na organizm. Dowiemy się też, w jakich ilościach spożywamy go każdego dnia. Wynik z pewnością okaże się dla nas szokujący.

Filippa Salomonsson stawia na doskonałą organizacje. Podpowiada, że dobry plan pomoże zrealizować założenia proponowanej przez nią diety. W książce zamieściła harmonogram posiłków oraz listę zakupów na każdy tydzień. Podpowiada, co pić w czasie trwania programu i jak czytać informacje o wartości odżywczej produktu. Bardzo cenne są wskazówki na czas detoksu, które dodają otuchy, pomagają w chwilach zwątpienia i mobilizują do pracy. Autorka doradza też, jak już nigdy nie wrócić do złych nawyków.

Bezcukrowe przepisy

W książce znaleźć można również zbiór ciekawych przepisów na smakowite potrawy wegetariańskie. Dania są odpowiednio zbilansowane, a ich głównym elementem są warzywa. Znajdziemy tu receptury na zielony omlet z ziołami, naleśniki kokosowe z serem ricotta, jak również bezglutenową pizzę kalafiorową i zupę z dyni piżmowej.

Cukier był jak fałszywy przyjaciel – zawsze przy mnie, kiedy go potrzebowałam, ale prawie nic nie dawał w zamian.

Dlaczego warto przeczytać książkę “Detoks cukrowy”?

  1. Filippa Salomonsson w przystępny sposób tłumaczy, dlaczego cukier źle wpływa na organizm i trzeba zacząć go unikać.
  2. Autorka opracowała program dietetyczny, który w ciągu 21 dni pozwoli odzwyczaić się od cukru. To pierwszy krok ku zdrowiu i lepszemu samopoczuciu.
  3. W książce znaleźć można wskazówki dotyczące żywienia, jadłospisy, listy zakupów oraz przepisy na trzy tygodnie. Plan jest całościowy, dzięki czemu łatwiej przejść przez cały program.
  4. Filippa Salomonsson jest doskonałym motywatorem. Radzi i wspiera. Nie pozostawia Czytelnika bez pomocy. Sama bowiem wie doskonale, jak trudno jest zerwać ze słodkim nałogiem.
  5. Na koniec autorka podpowiada, co robić, by nie wrócić do spożywania cukru. W ostatnim rozdziale znaleźć można porady dotyczące zdrowych przyzwyczajeń na całe życie.

Jeśli chcesz spróbować żyć bez cukru, książka “Cukrowy detoks” sprawdzi się idealnie. Kupić ją można na stronie czytajwkuchni.pl.

Brak postów do wyświetlenia