Rynek kosmetyków naturalnych jednym z tematów Forum Ekonomicznym w Krynicy

“Nowy trend. Kosmetyki naturalne – dynamicznie rosnący rynek” to temat jednego z paneli dyskusyjnych na Forum Ekonomicznym w Krynicy. 

Weźmie w nim udział m.in. Magda Hajduk, prezes Naturativ, jedynej polskiej marki kosmetycznej z certyfikatem NATRUE.

W dyskusjach, które odbędą się w ramach Forum Ekonomicznego w Krynicy udział wezmą ludzie biznesu, politycy, przedsiębiorcy i dziennikarze. 6 września głos zabierze Magda Hajduk, która od 13 lat zaangażowana jest w tworzenie kosmetyków naturalnych w Polsce. Towarzyszyć jej będą: Sabine Kästner – przewodnicząca Grupy Roboczej ds. Komunikacji NATRUE, rzecznik prasowy producenta kosmetyków naturalnych marki Lavera, Francesca Morgante – Label and Communication Manager w NATRUE, oraz Agnieszka Nnolim, toksykolog, ekspert w ocenie toksykologicznej produktów kosmetycznych.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Dyskusje moderować będzie Lidia Lewandowska – dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej i właścicielka branżowego portalu WirtualneKosmetyki.pl oraz konsumenckiej strony LoveCosmetics.pl.

Magda Hajduk

Od kilku lat obserwujemy, jak rozwija się trend slow life, który w naturalny sposób rozprzestrzenia się na różne dziedziny naszego życia. Po slow desing, travel, food, przyszedł czas na kosmetyki. Polacy coraz chętniej sięgają po kosmetyki organiczne, z naturalnych składników, bezpieczne dla zdrowia i urody, przyjazne środowisku. To już nie moda, ale mocny, wschodzący segment branży beauty, który w najbliższych latach będzie kształtował nasze podejście do dbania o urodę i zdrowie. Dlatego tak ważne jest budowanie standardów w zakresie certyfikacji kosmetyków naturalnych, tak jak stało się w branży spożywczej, która ma swoje unijne standardy dla produktów eko. Będziemy o tym rozmawiać podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego w Krynicy

– podkreśla Magda Hajduk, prezes i właściciel Naturativ.

Magda Hajduk o branży kosmetycznej

Ekspertki będą rozmawiały m.in. na temat oczekiwań współczesnych konsumentów względem kosmetyków. Omówione zostaną również priorytetowe wyzwania dla producentów kosmetyków naturalnych.

Z badań wynika, że Polki coraz chętniej sięgają po kosmetyki naturalne. W ten sposób chcą chronić środowisko i zwierzęta oraz unikają też ryzyka.

Rynek kosmetyków naturalnych (NOC) jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów branży beauty. Według szacunków Persistence Market Research jego wartość w 2024 roku wyniesie 22 miliardy dolarów.

Panel dyskusyjny Nowy trend. Kosmetyki naturalne – dynamicznie rosnący rynek odbędzie się 6 września w ścieżce Państwo i Reformy.

Brak postów do wyświetlenia