Wzorcowy sklep z żywnością ekologiczną

3000 produktów, funkcjonalny wystrój i możliwość uzyskania fachowej porady od ekspertów – wszystko to czeka na odwiedzających wzorcowy salon z produktami ekologicznymi. To propozycja skierowana przede wszystkim do  pragnących otworzyć lub prowadzących własny eko sklep.

Salon uruchomiony został w Krakowie przez firmę Biofuturo – dystrybutora żywności ekologicznej i innych ekoproduktów. –  Każdy kto  zamierza,  lub  właśnie otwiera sklep ma możliwość zobaczyć jak warto ustawić  poszczególne grupy produktów, by odpowiednio je wyeksponować. Dla  detalistów, którzy już prowadzą własną działalność jest to okazja by  zobaczyć  całą  ofertę naszej hurtowni. Dzięki temu, że asortyment jest   poukładany  na półkach właściciel salonu ma możliwość wybrać te produkty,  które po przez swój wygląd na półce przyciągają jego uwagę. Zanim  produkt  znajdzie  się  w  naszym  sklepie, możemy zobaczyć jak prezentuje  się w salonie wzorcowym – tłumaczy Grzegorz Maliszewski z Biofuturo. –  Uważamy,   że   produkty  BIO   powinny  być atrakcyjne   i  przyciągać  uwagę  klienta.  Tak  samo  powinno być ze sklepami   ekologicznymi,  nie muszą być siermiężne, zwłaszcza, że świadomość  klientów cały czas się zmienia. Konsumenci są coraz lepiej  wyedukowani,  jest  ich  co  raz  więcej i warto podkreślić, że są to  osoby   coraz  młodsze.  Dodatkowo  przy samym salonie wydzielono dwa  regały   wyłącznie  na  materiały informacyjne o produktach (foldery,  ulotki,  katalogi) – dodaje.

W salonie wzorcowym zarówno osoby planujące otwarcie własnego sklepu, jak i te, które prowadzą własną działalność mogą także uzyskać fachowe porady i wsparcie. O czym powinna wiedzieć osoba, która chce otworzyć sklep z żywnością ekologiczną? Przede  wszystkim  bardzo  ważne jest aby dobrze znać swoich klientów. Znajomość  ich potrzeb pozwala na odpowiednie dostosowanie oferty,jak również    stopniowe   zainteresowanie  konsumenta  nowościami.  Także znajomość   podstaw  merchandisingu  może wiele pomóc przy zwiększeniu efektywności sklepu.   Odpowiednie   ułożenie  poszczególnych  grup towarowych,   czy  pojedynczych  produktów,  estetyka  ich  ułożeniai odpowiednia   ekspozycja  to  tematy,  które każdy właściciel powinien mieć   doskonale  opanowane.  Rzeczą  nadrzędną jest oczywiście wiedza właściciela   sklepu,  czy  .  Sprzedawca powinien umieć wyjaśnić czym produkt  rolnictwa ekologicznego różni się od produktu konwencjonalnego – tłumaczy Grzegorz Maliszewski.

Salon  wzorcowy  znajduje się w Centrum Logistycznym Biofuturo w Krakowie  przy ul. Półtanki 18, czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!

Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!

Brak postów do wyświetlenia